نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ ZD Soft Screen Recorder 7.0

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

 

ZD%20Soft%20Screen%20Recorder%207.0 نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ ZD Soft Screen Recorder 7.0


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
دو شنبه 28 مهر 1393 | 15:46 | mohamad |

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

 

F1 2014 PC-RELOADED

 

f1 2014 pc cover small دانلود بازی F1 2014 برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 27 مهر 1393 | 20:24 | mohamad |

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:45 | mohamad |

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

 

NBA 2K15 PC-RELOADED

 

NBA 2K15 pc cover small دانلود بازی NBA 2K15 برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:43 | mohamad |

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:41 | mohamad |

Doom Buggy یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است.در این بازی شما سوار بر ماشین های باگی، ماشین هایی به شدت سریع و بسیار خشن که مناسب برای جاده های خاکی و بیابانی ساخته شده اند می شوید. سوار بر ماشین باگی خود شوید و به دل جاده ها و بیابان ها بزنید، همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. تبدیل به پادشاه جاده در ترافیک شوید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Buggy Racer 2014 v1.3 بازی مسابقات رالی Buggy Racer 2014 v1.3 – اندروید


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:30 | mohamad |

بدون شک بازی پرطرفدار پو را می شناسید. نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست .بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و… . به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pou v1.4.55 بازی پو Pou v1.4.55 – اندروید


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:22 | mohamad |

Fireball SE از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده فکری برای اندروید می باشد که ذهن شما را با مراحل دشواری که دارد به چالش می کشاند.شما باید بوسیله یک توپ آتشین به سمت دشمنان خود حمله کنید و آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرید. این بازی پس از اینکه منتشر شد توانست در مدت بسیار کوتاهی به چنان محبوبیت دست پیدا کند که هر بازی ساز دیگری آرزوی آن را داشت.قابل توجه است که این بازی با سطح های دشواری متعددی ارائه شده است .گیم پلی بازی روان و در عین حال ساده ان اعتیا د آور می باشد و شما را تا ساعت های طولانی سرگرم خود می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fireball SE v1.04 بازی شهاب سنگ Fireball SE v1.04 – اندروید

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:21 | mohamad |

 

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

 

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

 

 

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:19 | mohamad |

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:17 | mohamad |

س از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

 

Sherlock Holmes Crimes and Punishments PC-CODEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes pc cover دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:39 | mohamad |

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:37 | mohamad |

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 6 مهر 1393 | 22:36 | mohamad |

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 5 مهر 1393 | 18:32 | mohamad |

عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید.

 

Flockers PC-FLT

 

Flockers pc cover دانلود بازی Flockers برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1393 | 11:46 | mohamad |