آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus Free 2015

دانلود آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان

AVG Anti Virus Free 2015

 

 

آنتی ویروس ای وی جی 2015 رایگان - AVG Anti Virus 2015

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس ای وی جی رایگان، AVG Anti Virus Free منتشر شد! (2015)

 

هر سیستم کامپیوتری به یک آنتی ویرویس برای حفاظت در برابر ویروس های مخرب کامپیوتری نیاز دارد. تعداد زیادی آنتی ویروس وجود دارند که اکثر آن ها به لایسنس احتیاج دارند. اما آنتی ویروس AVG یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان میباشد که میتواند به صورت کامل از سیستم شما محافظت کند.

 

AVG Antivirus Free 2015 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتربرنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
سه شنبه 2 تير 1394 | 12:27 | mohamad |

we chat+Download+www.itafzar.net  دانلود نرم افزار وی چت برای کامپیوتر + آموزش راه اندازی

امروز قصد داریم به صورت کامل به نحوه و آموزش نصب نرم افزار وی چت بر روی کامپیوتر بپردازیم ، در ادامه مطلب شما نحوه نصب برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر و آموزش نصب وی چت بر روی ویندوز را یاد خواهید گرفت و همچنین می توانید نرم افزارهای مرتبط را نیز دانلود نمایید پس با آی تی افزار همراه باشید…


موضوعات مرتبط: کامپیوتربرنامه

ادامه مطلب
سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | 22:49 | mohamad |

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

 

F1 2014 PC-RELOADED

 

f1 2014 pc cover small دانلود بازی F1 2014 برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 27 مهر 1393 | 20:24 | mohamad |

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:45 | mohamad |

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

 

NBA 2K15 PC-RELOADED

 

NBA 2K15 pc cover small دانلود بازی NBA 2K15 برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:43 | mohamad |

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 18 مهر 1393 | 13:41 | mohamad |

 

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

 

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

|افزونه ی HD بازی HD.Texture.Pack.Addon-CODEX به پست اضافه شد|

 

 

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:19 | mohamad |

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:17 | mohamad |

س از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

 

Sherlock Holmes Crimes and Punishments PC-CODEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes pc cover دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:39 | mohamad |

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:37 | mohamad |

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 6 مهر 1393 | 22:36 | mohamad |

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 5 مهر 1393 | 18:32 | mohamad |

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

 

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|فایل های مبتنی بر رفع مشکلات بازی به پست همگی اضافه شدند|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
شنبه 5 مهر 1398 | 18:30 | mohamad |

عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید.

 

Flockers PC-FLT

 

Flockers pc cover دانلود بازی Flockers برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1393 | 11:46 | mohamad |

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

 

 Stronghold Crusader II  cover دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1398 | 11:44 | mohamad |

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:5 | mohamad |

بازی مورتال کمبت سه گانه، برای کامپیوتر

Mortal Kombat Trilogy PC Game

 

 

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر بازی های مورتال کمبت 1 و 2 و 3 در سراسر جهان، کمپانی Midway اقدام به انتشار نسخه ای تحت عنوان Mortal Kombat Trilogy (سه گانه مورتال کمبت) نمود. این نسخه، شامل محبوب ترین کاراکترهای مورتال کمبت 1 و 2 و 3 بود.

 

هدف کمپانی Midway از این کار، ارائه کاراکترهای محبوب آن سه نسخه برای کنسول های جدید بود. درحالی که نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی فقط برای SEGA منتشر شده بود، بازی Mortal Kombat Trilogy برای کنسول های PlayStation, Nintendo 64, Sega Saturn به بازارهای جهانی عرضه شد. و اتفاقا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

در این مطلب از سرزمین دانلود، بازی سه گانه مورتال کمبت (Mortal Kombat Trilogy) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی از روی نسخه پلی استیشن آن و توسط نرم افزار M.U.G.E.N برای کامپیوتر (ویندوز) تهیه شده است. (با نام Mortal Kombar Project)

 

توجه داشته باشید که این بازی در سال 1996 تولید شده و نباید انتظار گرافیک پیشرفته ای از آن داشته باشید. ولی قطعا برای افرادی که با سری بازی های مورتال کمبت بزرگ شده اند بسیار جذاب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر این نسخه از بازی مورتال کمبت را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:1 | mohamad |

دانلود بازی فوتبال فیفا 13 ، نسخه نهایی

FIFA 13

 

 

 

 

ورژن نهایی بازی فیفا 13

در دو نسخه کرک شده BlackBox و Reloaded به همراه جدیدترین پچ آپدیت 1.7

 

سرانجام کمپانی Electronic Arts به وعده خود عمل کرد و سیستم جدیدی از کنترل بازی و هوش مصنوعی را در بازی FIFA 13 ارائه نمود.

 

فیفا 13 فقط یک بازی فوتبال معمولی نیست. بلکه با ارائه قابلیت های جدیدی در تیمداری، هیجانمربیگری و اداره یک تیم را نیز به شما میدهد. اکنون در FIFA 13 شما علاوه بر امکان مدیریت بازیکنان در تیم های باشگاهی، میتوانید تیم ملی کشور ها را نیز هدایت کنید. و بازیکنان آماده را به تیم ملی فرا بخوانید.

 

البته رسیدن به مربیگری تیم ملی به این آسانی ها هم نیست. ابتدا باید فعالیت خود را در تیم های باشگاهی شروع کنید و به مرور و با کسب بردهای مختلف و جام های گوناگون، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوید.

 

بهبود گرافیک بازی، سیستم جدید دریبل و شوت های از راه دور، افزایش تعداد دوربین ها، افکت های صوتی جدید، و بهبود گیم پلی، از جمله امکانات فیفا 13 هستند.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:51 | mohamad |

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:47 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:45 | mohamad |

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:43 | mohamad |

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:43 | mohamad |

نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 2 for PC

 

 

 

 

بعد از استقبال کاربران از نسخه 1 بازی Call of Duty ، تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را نیز در سایت سرزمین دانلود منتشر کنیم.

 

بازی ندای وظیفه 2 (یا همان Call of Duty 2) در سال 2005 یعنی دو سال بعد از انتشار اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد. این نسخه نیز مثل نسخه اول دارای سبک First-Person Shooter است. یعنی به شیوه تیراندازی بوده و شما نقش اول این بازی را بر عهده دارید.

 

اتفاقات این بازی نیز در مورد جنگ جهانی دوم است. و شما نقش سربازانی از ارتش سرخ، ارتش انگلستان، و ارتش امریکا را بازی میکنید. لازم به ذکر است که این بازی علاوه بر کامپیوتر، برای کنسول XBox 360 و همچنین برای گوشی های موبایل نیز تولید شده است.

 

در این مطلب، نسخه کامپیوتری این بازی را برای شما آماده کرده ایم که با توجه به قدیمی بودن آن، نیاز به سخت افزار پیشرفته ای ندارد و تقریبا بر روی تمام کامپیوتر ها قابل اجرا است.

 

در این بازی چهار روایت مختلف در مورد جنگ جهانی دوم وجود دارد. و در هر روایت، شما نقش جداگانه ای دارید.

 

این بازی در زمان انتشار خود، به دلیل گرافیک و سیستم بازی بسیار پیشرفته، به سرعت مورد توجه علاقمندان به بازی های جنگی قرار گرفت.

 

بازی Call of Duty 2 موفق به کسب این رتبه ها شده است:

رتبه گرافیک : 8 از 10

رتبه Game Play (روال بازی) : 9 از 10

رتبه افکت های صوتی : 9 از 10

رتبه کنترل بازی : 8 از 10

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:41 | mohamad |

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:38 | mohamad |

                                                                                                       <<دانلود اختصاصی از ذهکده بازی>>

 

دانلود بازی جنگ سراسری: رم دو Total War: Rome II

…:: DLC جدید بازی با عنوان Total War: ROME II – Caesar in Gaul به پست اضافه شد ::..

…:: آپدیت 1-2-3-4 بازی به پست اضافه شد ::..

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Total War: Rome II گیمر را به سال 272 پیش از میلاد می برد و به او این شانس را می دهد که یکی از فرقه های موجود را انتخاب کرده و با جنگاوری و ستیز و با اهداف دیپلماتیک و اقتصادی بر روزگار باستان حکمفرمایی کند. در این زمان(زمان بازی) هشت فرقه ی مختلف برای انتخاب وجود دارد. وسعت بازی Rome II از جهت حوزه ی تحت پوشش نقشه ی بازی، تعداد افراد هر فرقه و ویژگی های دیگر گسترده تر است. این نسخه ی بازی نسبت به نسخه ی قبل خود بیشتر تحت تاثیر داستان زندگی افراد برجسته ی سیاسی و ژنرال ها و پادشاهانیست که به این دوره اهمیت بخشیده اند.
در این سری از بازی، ژنرال ها نقش حیاتی دارند و بیشتر تاکید داستان بر چگونگی عملکرد امپراتوری ها و حاکمان است. همچنین نمای جدی بازی در جنگ مدیرتی محکم اقتصادی و سیاسی زمان اشاره دارد و مهمترین المنت در ساختار لشکرکشی های Total War: Rome II صف بزرگ فرقه های متعددیست که با هوش مصنوعی کنترل می شوند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلوددریافت نمایید.

ادامه مطالب +دانلود


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 16 تير 1398 | 15:4 | mohamad |

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲.۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
جمعه 23 خرداد 1393 | 16:52 | mohamad |

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲.۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
جمعه 23 خرداد 1393 | 16:52 | mohamad |

 دانلود بازی مکس پین 3 برای کامپیوتر

Max Payne 3 PC

(نسخه فشرده شده BlackBox)

دانلود از دهکده دانلود 

 

 

 

نسخه کامل بازی Max Payne 3 به همراه چهار آپدیت جدید را از سرزمین دانلود دریافت کنید!

 

 

پس از چند سال از ارائه نسخه دوم بازی Max Payne ، سرانجام شایعات به حقیقت پیوست ونسخه سوم این بازی پرطرفدار منتشر شد.

 

ماجرایی که از بازی مکس پین 1 برای شخصیت اصلی داستان (Max Payne) شروع شده بود، در انتهای قسمت دوم این بازی تمام شد. به همین دلیل بیشتر طرفداران این بازی انتظار نداشتند که نسخه دیگری هم از این بازی بسیار جذاب منتشر شود.

 

قسمت سوم بازی Max Payne در حالی منتشر شده که خط داستانی آن ارتباط چندانی به نسخه اول و دوم ندارد. فقط خلق و خوی شخصیت اصلی داستان حفظ شده است. و البته برای راضی نگه داشتن طرفدارن این بازی، افکت های مخصوص آن نیز (مثل حرکات آهسته) همچنان در نسخه سوم وجود دارند.

 

در نسخه سوم این بازی، Max Payne از نیویورک راهی برزیل شده تا در آنجا نقش یک بادیگارد شخصی را بازی کند. او موهای خود را کاملا تراشیده و با ظاهری متفاوت ایفای نقش میکند. اما در این سفر ماجراهایی که به گذشته او مربوط میشود اتفاق می افتد که داستان نسخه سوم را میسازد.

 

فضاپردازی تاریک و سیاهی که در نسخه 1 و 2 این بازی وجود داشت در نسخه سوم کمی تغییر کرده است. دلیل این تغییر احتمالا فشار حامیان مالی و توزیع کنندگان آن است. زیرا شایع شده بود که بازی Max Payne به دلیل محیط سرد و خشنی که دارد باعث افسردگی و حالات روانی نامتعادل در برخی از طرفدارن خود شده است.

 

اما طرفداران دو آتشه این بازی در نسخه سوم کاملا شگفت زده خواهند شد. صحنه های بی نظیر تیر اندازی و تعقیب و گریز، هیجان و استرسی که در کل بازی وجود دارد، و فضاسازی و افکت های صوتی و تصویری مکس پین 3 را در کمتر بازی مشابهی میتوان یافت.

 

اکنون که چند ماه از انتشار نسخه سوم بازی Max Payne 3 گذشته است، میتوانید این بازی را به همراه 4 آپدیت رسمی آن از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

توجه: این بازی به شدت خشن و تاثیرگذار است. به همین دلیل مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 21 خرداد 1398 | 14:55 | mohamad |

 دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

دانلود از دهکده دانلود  

 

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 21 خرداد 1398 | 14:51 | mohamad |

FIFA 14 دانلود بازی فیفا FIFA 14 برای PC

FIFA 14 - Ultimate Edition-Full Unlock 3DM

FIFA 14 بدون شک یکی از بهترین و کاملترین نسخه فیفا بوده که توسط کمپانی مشهور و بزرگ EA Sports منتشر شده و توانسته مثل گذشته یک سرو گردن از بازی PES 14 بالاتر قرار بگیرد و از نظر سایت ها و همچنین کاربران امتیازی بسیار بالا دریافت کند. هم چنین اینبازی همچنان در لیست پرفروش ترین بازی های روز دنیا قرار دارد و با اینکه مدت زیادی از انتشار آن گذشته همچنان به فروش خود ادامه می دهد. بدون تردید FIFA 14 پرگرافیک ترین بازی فوتبال است که عرضه شده است زیرا در آن تمامی جزئیات از طراحی چهره ها گرفته تا تابلوهای کنار زمین و همچنین نیمکت ذخیره ها به خوبی طراحی شده است. هوش مصنوعی بازی FIFA 14 نیز بسیار بالا بوده و این مورد را می توان در خط دفاعی و همچنین دروازه بان دید که به طور ناگهانی بیرون آمده یا توپی را که خارج از چهارچوب است، اجازه می دهد تا بیرون برود و نیز می توان به هوش بالای خط دفاعی اشاره کرد که در زمان ضد حمله سریعا به عقب برگشته و در کنار بازیکن حریف می دوند.

یکی از برتری های فیفا بر رقیب سرسختش داشتن حق استفاده از استادیوم های بزرگ از جمله Santiago Bernabéu و New Camp است که فقط می توانید در فیفا لذت بازی در این استادیوم ها را در FIFA 14 تجربه کنید. سیستم های بازی FIFA 14 بسیار بهبود یافته اند مثلا سیستم دریبل بازیکنان بسیار عالی بوده و به کاربر اجازه می دهد تا هرچه در ذهن خود دارد را در زمین با بازیکن مورد علاقه خود پیاده کند. دروازه بانان بسیار ارتقا یافته اند و این کار را برای پیروزی شما بسیار سخت خواهد کرد زیرا دیگر خبری از گل های از راه دور نیست و گل زدن به دروازه بان از مسیر های دور بسیار سخت است و خیلی کم پیش می آید تا بتوان دروازه را باز کرد که البته باز کردن دروازه در حالت تک به تک به ذهن و هوش گیمر بستگی دارد زیرا در تک به تک ها نیز دروازه بانان همانند واقعیت عمل می کنند و به سرعت سعی می کنند تا توپ را از جلوی پای بازیکن بربایند.

تیم های موجود در این سری بسیار کامل بوده اند و همچنین سعی شده تا منتخبی از بازیکنان خوب گذشته و همچنین منتخب جهان فعلی نیز در آن جای گیرند که البته برای آزاد کردن تیم های دیگر مثل منتخب آدیداس باید جام هایی را قهرمان شوید. یکی از خوبی های دیگر فیفا برای ما ایرانیان است زیرا به لطف قرار دادن لیگ فهرمانان اسیا ما می توانیم 3 تیم محبوب ایرانی را در این نسخه ببینیم که مطمئنا برای همه ما خوشآیند است. اما یک ایراد بزرگ دارد و آن هم طراحی نشدن چهره های اکثر بازیکنان ایرانی است که البته این مشکل توسط پچ ها به راحتی حل می شود. تیم های سایر لیگ های دنیا نیز در بازی FIFA 14 قرار دارند مانند لیگ برزیل و آرژانتین که طرفداران خاص خود را دارند. تیم های معروف دیگری که لیگ معروفی ندارند نیز در قسمتی به نام Other Team قرار دارند تا بتوانید با آن ها نیز به بازی بپردازید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
سه شنبه 19 خرداد 1393 | 23:59 | mohamad |

دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر

| نسخه کامل Reloaded به همراه کرک |

کرک نسخه Reloaded اضافه شد …

نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد …

آپدیت Reloaded v1.01 اضافه شد …

 

PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال 2013 توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس 2014 را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های بازی PES 2014 سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل 360 درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:57 | mohamad |

                                  ResidentEvil4 www.Dostpersian.ir دانلود بازی بسیار زیبا و اکشن Resident Evil 4 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و استثنایی Resident Evil 4 که توسط کمپانی معروف و قدرتمند Capcom ساخته شده ، نسخه چهارم سری بازی های شیطان مقیم یا همان Resident Evil را می توان یکی از زیباترین نسخه های این بازی دانست و همچنین عاملی که باعث چشم گیر شدن آن شد جهش فوق العاده آن در گیم پلی و گرافیک بود که می توان آن را تحسین برانگیز دانست ، از ویژگی های منحصر به فرد این بازی صحنه های اکشن و ترسناک به همراه دموهای فوق العاده دیدنی و همچنین داستان کم نظیر آن محسوب می شود که مطمئنا در هیچ بازی ترسناک اکشن آن را سراغ نداریم درادامه مطلب به شرح مختصری از داستان نسخه چهارم می پردازیم . امیدواریم این بازی زیبا مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

 

داستان بازی Resident Evil 4 :
Leon برای پیدا کردن دختر رییس جمهور آمریکا عازم اروپا می‏شود و به دهکده‏ای قدیمی در شمال اسپانیا می‏رود ؛ دهکده‏ای که او گمان میکند در آنجا خواهد توانست سرنخی از اشلی (دختر رییس جمهور) بدست آورد ، اما بنظر میرسد اهالی دهکده و بومی های آنجا برخورد خوبی با او ندارند. اما چرا برخورد اهالی بدین صورت هستند؟ چرا اینان قصد نابودی مرا دارند؟ نه !! اینها انسان نیستند،اما زامبی هم نیستند! پس چه هستند؟ اینها سؤالاتی هستند که در ذهن لیون نقش می‏بندد. در این میان، اهالی دهکده به لیون حمله‏ ور شده و لیون باید از دست آنها فرار کند و برای زنده ماندن به آنها شلیک کند. این مبارزه و گریز ادامه پیدا میکند تا اینکه ناگهان صدای ناقوس کلیسا به گوش میرسد و تمام اهالی متجاوز دست از حمله برداشته و به سویی می‎‏روند. حالا قهرمان داستان ما لیون فرصت میکند تا کمی در دهکده به جست و جو بپردازد تا شاید سرنخی از اشلی بیابد. در حین جستجو، لیون با فردی به نام لوییس سرا برخورد میکند که پلیس مادرید است و ….


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:55 | mohamad |

GUN دانلود بازی غرب وحشی GUN برای PC

GUN – RIP Version

GUN از جمله بازی های قدیمی در سبک وسترن و Open-World است که انتشار آن بر عهده شرکت Activision بوده و در مورد رخداد های غرب وحشی است. این بازی با توجه به سابقه درخشانی که در فروش دارد، از بهترین های سبک Western محسوب می شود و داستانی بسیار جذاب دارد. شخصیت اصلی بازی، Colton White نام داشته و پدری به نام Ned White دارد و در غرب وحشی از کار هایی مانند ماهیگیری و شکار زندگی خود را در کمال آرامش می گذرانند و ماجراجویی خاصی ندارند. Colton در یکی از کشتی ها با دختری به نام Sadie آشنا می شود. پس از مدتی نیرو های مخالف وارد این کشتی می شوند و به خاطر نژاد پرستی، این دختر را می کشند. Ned نیز از این حادثه بازی GUN در امان نمی ماند و جان خود را قدای پسرش می کند و در همان کشتی کشته می شود.

پس از این واقعه تلخ، Colton تصمیم می گیرید تا علل این حادثه را بررسی کرده و از افرادی که در قتل پدرش دست داشتند، انتقام سختی بگیرد. کاربر در بازی GUN باید به این کاراکتر کمک کند تا به هدف خود برسد. ولی رسیدن به این هدف کار ساده ای نبوده و ساعت ها زمان می خواهد تا عوامل شرور را به قتل برساند و از آن ها انتقام بگیرد. همان طور که اشاره شد، سبک این بازی Open-World بوده، یعنی می توانید به طور کاملا دلخواه با تمامی مناطق عرب وحشی سفر کنید و ماموریت های از قبل تعیین شده را به اتمام برسانید. علاوه بر این ماموریت ها می توانید به جمع آوری طلا از معادن مشغول شده و به فردی ثروتمند در غرب وحشی تبدیل شوید. با جمع آوری پول امکان خرید سلاح ها و آیتم های مختلفی وجود داشته که در نبرد های بازی GUN مورد نیازتان است و بدون خرید آن ها نمی توانید در این نبرد های تن به تن پیروز میدان باشید.                                  

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:48 | mohamad |

جی‌تی‌ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن قدیمی تر این بازی و همچنین پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود تمام ورژن های این بازی اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود نسخه اصلی Gta 5 ابنجا را کلیک نمایید #

 

جی‌تی‌ای 5: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، نسخه برفی این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پاکت گیمز دانلود بفرمایید.

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 18 خرداد 1398 | 15:13 | mohamad |

جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV Pc Game

## انجمن پاکت گیمز نیز راه‎‌اندازی شد ##

## برای اولین بار در سایت‌های ایران توسط پاکت گیمز ##

| محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی جهان جی‌تی‌ای ۶ | GTA IV با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود تمام ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 

برای دانلود بازی و مشاهده عکس‌ها به ادامه مطلب مراجعه کنید …


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 18 خرداد 1398 | 15:8 | mohamad |

 

 

Grand Theft Auto San Andreas - Full Version

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

شرکت Rockstar بعد از انتشار GTA 3 و سپس Vice City سبک بازی های Open World را با Grand Theft Auto San Andreas به اوج خود رساند. به طوری که حتی بعد از انتشار GTA IV، هنوز هم بسیاری معتقدند San Andreas بهترین بازی این سبک است. شاید مهمترین دلیل آن این است که راک استار در IV سعی کرد چاشنی واقع گرایی را به سری GTA تزریق کند. این امر موجب شد تا بسیاری از کارهای جذاب و هیجان انگیزی که می شد در San Andreas انجام داد به خاطر غیر قابل باور بودن از نسخه چهارم بازی حذف شود. داستان بازی از سال 1992 شروع می شود. Carl Johnson بعد از مدت ها از Liberty City خارج شده و به خاطر شنیدن خبر قتل مادرش وارد ایالت نیمه خیالی جی تی ای San Andreas می شود.

این ایالت از سه بخش تشکیل شده که از روی سه منطقه واقعی Los Angeles، San Francisco و Las Vegas طراحی و ساخته شده اند. Johnson در ادامه داستان این نسخه از جی تی ای متوجه می شود خانواده و دوستانش به هم ریخته اند و همه چیز در آشوب است. حالا او باید طی اتفاقاتی که در طول بازی می افتد افراد باقی مانده خانواده اش را نجات داده و دوباره خیابان ها را تحت کنترل دوستانش قرار دهد. گیم پلی بازی آنقدر تنوع دارد که بازیکنان در یک مرحله مشغول دوچرخه سواری خواهند بود و در مرحله‌ی دیگر مشغول تصویر برداری از افراد خاص. علاوه بر ماموریت های اصلی می توان کارهایی نظیر گذراندن دوره های خلبانی یا اتومبیل سواری هم انجام داد یا با خریدن ماشین های مدل بالا در اتوبان های شهر جولان داد. GTA San Andreas تمام آن چیزی است که یک فرد می خواهد در دنیایی آزاد انجام دهد و آنقدر سرگرم کننده و لذت بخش است که به بسیاری از بازی های پر هزینه دیگر می ارزد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 18 خرداد 1398 | 14:58 | mohamad |

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

 

۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 18 خرداد 1398 | 14:52 | mohamad |

 

 اسکرین شات بازی Breach and Clear, بازی Breach and Clear, تصاویر بازی Breach and Clear, دانلود Breach and Clear, دانلود از سرور داخل ایران Breach and Clear, دانلود بازی Breach and Clear, دانلود رایگان Breach and Clear, دانلود لینک مستقیم سرور ایران بازی Breach and Clear, دانلود لینک پر سرعت Breach and Clear, دانلود مستقیم Breach and Clear, نسخه فشرده بازی Breach and Clear, نسخه کم حجم بازی Breach and Clear, نقد و بررسی بازی Breach and Clear

 

Breach and Clearیک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Gun Media ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی به دنیای استراتژیک تاکتیکی و ترکیبی قدم خواهید گذاشت و فرماندهی نیروهای عملیات ویژه را بر عهده خواهید گرفت و ماموریت برنامه ریزی و اجرای مراحل پر خطر آن را بر عهده خواهید گرفت. اما این فراتر از ماموریت های معمولی خواهد بود. در بازی Breach and Clear می توانید سلاح و تیم همراه خود را در هر مرحله ساماندهی و سفارشی کنید تا در نهایت به کارامد ترین نیروی خود دست پیدا کنید که می تواند در هر چه بهتر طی کردن مراحل کمکتان کند. کنترل افراد به صورت استراتژیک خواهد بود که این خود می تواند به کنترل بهتر انجام بهتر ماموریت کمک کند. با این ویژگی می توانید نگاهی کلی به مواضع دشمن انداخته و تصمیمات بهترین را اتخاذ کنید, البته سطوح بازی از دشواری و پیچیدگی نسبی نیز برخوردار است.

 

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 10 خرداد 1393 | 22:26 | mohamad |

<دانلود اختصاصی از دهکده دانلود>

دانلود dlc های بازی total war II, دانلود Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود از سرور داخل ایران Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود از سرور داخل ایران بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود تمامی dlc های بازی Total War 2, دانلود مستقیم total war 2 2014, دانلود مستقیم مجموعه کامل بازی total war 2, دانلود نسخه Blackbox بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود نسخه RELOADED بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود نسخه بلک باکس بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود نسخه فشرده بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود نسخه نهایی RELOADED بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود نسخه کامل بازی total war 2, دانلود نسخه کم حجم Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود کرک reloaded تمامی dlc بازی total war 2 rome, دانلود کرک ریلودد Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود کرک سالم Total War Rome II Hannibal at the Gates, دانلود کرک نهایی ریلودد بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
شنبه 10 خرداد 1393 | 22:16 | mohamad |

دانلود Halo Spartan Assault, دانلود از سرور داخل ایران بازی Halo Spartan Assault, دانلود بازی Halo Spartan Assault, دانلود لینک مستقیم پر سرعت بازی Halo Spartan Assault, دانلود مستقیم Halo Spartan Assault, دانلود نسخه CODEX بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه فشرده بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه نهایی بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه کدکس بازی Halo Spartan Assault, دانلود نسخه کم حجم بازی Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم CODEX بازی Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم Halo Spartan Assault, دانلود کرک سالم بازی Halo Spartan Assault

سری بازی Halo یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی مایکرو سافت میباشد. این بازی همچنین یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت است و با فروشی که تا کنون کرده است توانسته در جذب کاربران برای خرید کنسول Xbox بسیار موثر واقع شود . بازی Halo: Spartan Assault یکی از بازی هایی بود که مدتی پیش برای سیستم عامل های آندروید و ios منتشر شد و خیلی ها هم از این بازی استقبال کردند . طبق آخرین گفته های سازنده ی بازی این بازی قرار است در تاریخ ۴ آوریل در شبکه های Steam برای Pc عرضه شود . بازی برای مطابقت با Pc کاملا بروز رسانی شده و کاربران هیچ مشکلی با هدایت شخصیت بازی با ماوس و کیبورد نخواهند داشت . داستان بازی Halo Spartan Assault بین بازی Halo 3 و Halo 4 می باشد و به بررسی ماموریت های اولیه Spartan پرداخته و وضوح بیشتری را به داستان جنگ انسان ها می بخشد. شما در این بازی نقش کاپیتان Sarah Palmer و یا Spartan Davis خواهید داشت و چیز هایی از جنگ بشریت می بینید که تا کنون ندیده اید! Halo Spartan Assault دارای ۲۵ مرحله، چالش هفتگی، بخش امتیازات ایکس باکس و مدال نیز می باشد.

بیشتر


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 10 خرداد 1393 | 22:3 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد