دانلود بازی وارکرفت ۳ | Warcraft 3 برای کامپیوتر

 

وارکرفت 3 | Warcraft 3

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ۳ Warcraft، در سال ۱۹۹۵ برای اولین بار و از سوی کمپانی Blizzard Entertainment برای PC منتشر شد. این بازی استراتژیک در هر دوره ای که با نسخه ای جدید منتشر شد توانست بسیار پرطرفدار جلوه کرده و نظر منتقدان و هواداران بازی های کاوپیوتری را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و به رتبه پرفروش ترین بازی سال دست یافت. با عرضه نسخه سوم Warcraft در سال ۲۰۰۲ بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخ داد و این بازی به عنوان مرکز توجه تمامی علاقه مندان به بازی های استراتژیک کامپیوتری قرار گرفت.Warcraft III نام نسخه ای پرطرفدار و محبوب از Warcraft می باشد که اکثر طرفداران این گونه بازی ها با آن آشنایی کامل دارند و از مطرح ترین بازی های گیم نت و تحت شبکه در ایران و کشورهای دیگر محسوب نمود.

ویژگی های بازی Warcraft III:
- هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب
- از محبوب ترین بازی های رایانه ای استراتژیک
- امکان بازی تک نفره یا گروهی
- عکس العمل‌های سریع
- دارای ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی
- امکان خلق استراتژی های جدید
- و …

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید


دسته بندی : دانلود بازی وارکرفت ۳ | warcraft 3 برای کامپیوتر، دانلود بازی کامپیوتر، دانلود بازی، دانلود بازی اکشن برای کامپوتر


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 30 آبان 1392 | 14:21 | mohamad |

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده بلک باکس

 

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 30 آبان 1392 | 14:11 | mohamad |