دانلود بازی Prince of Persia 2 warrior within برای کامپیوتر

 

بازی Prince of Persia 2 warrior within نسخه دوم بازی Prince of Persia یا شاهزاده ایرانی از محبوبترین سری بازیهای اکشن است که تاکنون ۵ نسخه مختلف از آن برای کامپیوتر روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را که در سال ۲۰۰۲ با نام بازی Prince of Persia 2 warrior within روانه بازار شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد بازی دریافت کرد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . داستان بازی Prince of Persia 2 warrior within چند سال پس از نسخه اول بازی پیگیری میشود . جایی که پرنس به سرزمین مادری خود بابل بازگشته اما به علت اتفاقتی که در نسخه اول افتاده در آنجا تحت تعقیب موجدی هیولا با نام داهاکا قرار میگیرد که مامور زمان است و به دنبال کشتن شاهزاده است . 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 13:17 | mohamad |

 

Prison-Break[www.MihanDownload.com].jpg
 دانلود رایگان بازی فرار از زندان با لینک مستقیم به مناسبت فرا رسیدن سال نو
همانطور که استحضار داريد يکي از بهترين سريال هاي حال حاظر جهان سريال فرار از زندان است که افراد زيادي را در سراسر جهان مجذوب خود ساخته است . سريالي سراسر هيجان و ديدني که با صحنه هاي جذابش بيننده را به وجد مي آورد . اين سريال در سال 2005 ميلادي شروع به ساخت شده است و تا سال 2008 نيز ساخت آن ادامه داشت . اخيرا مسئولان اين فيلم در صدد هستند تا فصل جديدي از اين سريال جذاب و سراسر هيجان را توليد و منتشر کنند.در بين فصل هاي اين سريال جذاب فصل 1 طرفداران بيشتري دارد. در همين راستا بازي اين سريال جذاب و ديدني نيز به سبک هاي مختلف توسط کمپاني هاي مختلف ساخته و منتشر شد اما اين بازي ها تقلبي بودند و شخصيت هاي سريال فرار از زندان در آن ديده نمي شدند . امروز ميهن دانلود قصد دارد نسخه ي اصلي اين بازي جذاب را در اختيار کاربران خود قرار دهد . نسخه ي اصلي اين بازي هيجان انگيز که هنوز در هيچ سايتي يافت نمي شود . حجم اين بازي جذاب و پر طرفدار در حدود 4.4 گيگابايت  مي باشد . مي توانيد تصاويري از محيط اين بازي را در ادامه ي مطلب ببينيد و خود شاهد محيط گرافيکي بازي باشيد . اين بازي برگرفته از فصل اول سريال فرار از زندان است .شخصيت هاي بازي بسيار شبيه به بازيگران سريال مي باشند . شما در نقش Tom Paxton نماينده ي مخفي Company هستيد كه فرستاده ميشود به زندان دولتي Fox River كه بتواند اطلاعاتي را در باره ي Michael Schofield به دست آورد . Schofield تحت شرايط مرموزي به زندان آمده است . او يك دزد بانك نيست ، او يك مهندس ساختمان است و دليلي براي دزدي از بانك ندارد . داستان بازي از زماني آغاز مي شود كه Tom Paxton و Michael Schofield در اتوبوس به سمت زندان حركت مي كنند . Paxton مشغول يادداشت برداري صوتي از همه چيز كه در اطراف اوست مي باشد زيرا براي او انگيزه هاي Company براي اين كار مبهم بوده است . مايكال در عين حال با برادرش قرار ملاقات مي گذارد تا بفهمد آيا كسي هست كه بتواند او را از زندان فراري دهد. بازي شامل انواع مختلفي از گيم پلي هاست . شما مي توانيد از دست زندان بان ها فرار كنيد همچنين مي توانيد يك دعوا در زندان به راه بندازيد . مي توانيد با استفاده از كيسه شني تمرين مشت زني بكنيد . زندان داراي يك باشگاه زير زميني است كه توسط گارد ها اداره مي شود . شما ميتوانيد به آنجا برويد و به مشت زني و مسابقه مشغول شويد تا در آمدي كسب كنيد و بتوانيد خالكوبي جديدي روي دست خود داشته باشيد . پشتيباني و انجام تمام اين كار ها براي اين است كه شما دريابيد كه هدف اصلي و نهايي برادران  Schofield چيست . تقريبا تمام كاراكتر ها در بازي با شخصيت هايشان در فيلم مطابقت دارند به غير از Dr. Sara Tancredi .لايسنس كردن شخصيت ها و چهره هايشان توسط ZootFly به خوبي انجام شده و موتور گرافيكي بازي به خوبي توانسته چهره ي واقعي شخصيت ها را در سريال در بازي هم پايه ريزي كند . در طول بازي اتفاقات شگفت انگيز زيادي را مشاهده خواهيد کرد . بايد فکر خود را با کار بندازيد و در موقعيت هاي مختلف واکنش هاي خاصي را انجام دهيد . مي توانيد اين بازي جذاب و پر هيجان را براي اولين بار از ميهن دانلود دريافت نماييد . 
خريد بازي كامپيوتري فرار از زندان در 2 دي وي دي  با قيمت 5500 تومان ارسال به تمام نقاط ايران

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:47 | mohamad |
Swat4.jpg
این بار در میهن دانلود بازی زیبایی که با سبک پر هیجان و پرطرفدار اکشن و جنگی ساخته شده است قرار می دهیم که این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های اکشن تروریسیتی و پرطرفدار نیروی ضربت SWAT که علاقمندان بازی  های رایانه ای به خوبی با این بازی و قابلیت های برتر و زیبایی های آن آشنا هستند.
گروه های ضد شورش SWAT در سال میلادی 1967 با کاملترین و مجهز ترین لوازم ، تجهیزات و پیشرفته ترین و با بالاترین تکنولوژی های جنگی مجهز شدند که سری بازی های Swat نیز بر پایه همین گروه نیرو های ضد شورش ساخته شدند.
در این بازی از هوش مصنوعی  بالایی استفاده شده ، که در این بازی شما باید بسته به شرایط حاکم بر بازی استراتژی خاصی را در پیشبرد بازی اتخاذ کنید. کاراکترها و اسلحه ها بسیار عالی طراحی شده اند و دموها بسیار طبیعی و بی نقص هستند. جزییات ریز بسیاری در بازی به چشم می خورند که می توان به پخش شدن تکه های چوب در محیط پس از منفجر شدن درها و یا دود حاصل از انفجار اشاره کرد.
در آغاز بازی هنگامی که تیم شما مسلح شد ٬ ماموريت آغاز مي شود. اولين ماموريت در يك رستوران چيني اتفاق مي افتد. شما بايد در يك عمليات خطرناك به جستجوي منطقه پرداخته و مانع خريد و فروش اسلحه بشويد.
این بازی یکی از محصولات محبوب كمپاني Irrational Games می باشد که توسط كمپاني VU Games منتشر و در عرصه بازی های رایانه ای با سبک اکشن ، معرفی شد و جایگاه خاصی در میان اینگونه بازی ها به خود اختصاص داد.
این بازی قابلیت اجرا به صورت شبکه با تعداد نفرات حداقل یک نفر و حداکثر شانزده نفر را دارا می باشد.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:44 | mohamad |


assassin-s-creed-2.jpg

كرك افلاين و فيلم اموزشي كرك كردن بازي اضافه شد!


آموزش کامل کرک کردن سرور این بازی نیز در ادامه مطب موجود است . توجه داشته باشید Value هم در فایلی جداگانه قرار داده شده است  . بعد از چند مرحله که بازی را ادامه دهید Data Base بازی  نیاز به آپدیت دارد ولی چون شما با یک سرور Fake   بازی میکنید باید فایل Value  را جای فایل قبلی جایگزین کنید تا بتوانید به بازی ادامه دهید . تا وقتی که دیتا بیس نیاز به آپدیت نداشت از این فایل استفاده نکنید . 
اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:39 | mohamad |


Battlefield-Bad-Company-2.jpg

یکی از سبک های پرطرفدار بازی های رایانه ای ، سبک اکشن این بازی ها می باشد که این سبک با توجه به محیط هیجان انگیزی که در بازی حاکم می باشد و ویژگی سرگرم کننده ای که دارا می باشد همواره رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است. یکی از بازی هایی که در این سبک توسط شرکتی محبوب در سال 2008 تولید شد ، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد که این بازی به یکی از بازی های محبوب سال تبدیل شد ، نام این بازی زیبا و گرافیکی با سبک اکشن Battlefield : Bad Company بود که توسط شرکت معروف Electronic Arts انتشار یافت و بسیاری از طرفداران سبک بازی های اکشن را به سوی خود جلب کرد.
در این بازی زیبا که از گرافیک بالایی برخوردار است شما برای گذراندن مراحل بازی و داستان درون مایه بازی باید خدمه های شرکت Bad Company را پیدا کنید و با استفاده از سلاح های مختلف و وسایل تقلیه مختلف از جان خود دفاع کنند تا به هدف و پایان ماجرای بازی دست یابید.
هم اینک کمپانی EA Digital Illusions نسخه دوم این بازی را برای طرفداران خود منتشر کرده که از نظر گرافیک و سبک ویژه بازی پیشرفت زیادی داشته است که پیشنهاد می کنیم که نسخه دوم این بازی محبوب را تجربه کنید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:37 | mohamad |
21awitu.jpg
این بار در میهن دانلود قصد داریم بازی زیبایی که به تازگی منتشر شده و در یکی از سبک های پرطرفدار بازی های کامپیوتری ساخته شده را برای شما کاربران عزیز میهن دانلود قرار دهیم.
بازی Superstars V8: Next Challenge جدیدترین بازی ساخته شده با سبک اتومبیلرانی می باشد که این بازی جدید از جذابیت و هیجان و همچنین گرافیک بسیار خوبی برخوردار می باشد.
در این بازی شما می توانید از میان مدل های مختلفی از اتومبیل ها که از شرکت های معتبر دنیا در بازی قرار داده شده اند انتخاب کنید و با دیگر رقبا در میان جاده هایی متنوع و جذاب که با گرافیک بالایی که ساخته شده اند به واقعیت شبیه است ، به مسابقه بپردازید. با پیروزی در رقابت ها و گرفتن جوایز مختلف می توانید در انتخاب مدل های اتومبیل بیشتر تنوع داشته باشید و اتومبیل های پیشرفته تر را از حالت قفل بیرون آورید. این بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است و با توجه به سبک سرگرم کننده و مهیجی که دارا می باشد ، محدودیت سنی نداشته و همانطور که در عکس بازی مشاهده می نمایید این بازی برای گروههای سنی بالای سه سال مناسب می باشد. همچنین این بازی دارای قابلیتی جذاب می باشد که در این بازی می توانید دو نفره بازی کنید و با دوستان خود در یک مسابقه اتومبیلرانی جذاب به رقابت بپردازید.

موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:35 | mohamad |
tunnel-rats-large.jpg
بازی Tunnel Rats یکی از بازی های زیبای منتشر شده در سبک اکشن می باشد که این بازی از محیط بسیار هیجان انگیز و جذابی برخوردار است که این بازی از درون مایه و داستانی اکشن ساخته شده که در این بازی شما نقش اول این بازی را ایفا می کنید که باید در یک تونل تاریک و مخوف ، دشمنان خود را با استفاده از سلاح های متفاوت و اسلحه هایی که در بازی در اختیار شما قرار داده می شود از پیش رو بردارید و در بازی به جلو پیشروی کنید.
در این بازی قسمت زیادی از بازی را در میان تاریکی های موجود در تونلی که بر سر راه شما قرار می گیرد و مواجه با دشمنان و از بین بردن شما سپری می شود که همین امر ، نقش زیادی را در جذاب بودن و هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این بازی ایفا می کند. سبک اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای بوده ، که در این بازی با توجه به روح ماجرایی هیجان انگیزی که در فضای بازی حاکم هست ، و شخص اول داستان که شما نقش او را بر عهده دارید و باید با دقت و تمرکز بر بازی بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. همانطور که در بازی Tunnel Rats شما در نقش اول تک تیرانداز قرار دارید و با سلاح هایی که با پیشرفت در بازی بدست می آورید ، در بازی پیشرفت کرده و بیشتر قدرت عمل را در دست بگیرید. هم اکنون بازی زیبای Tunnel Rats را با لینک مستقیم جهت دریافت شما کاربران عزیز ، در سایت میهن دانلود قرار می دهیم و امیدواریم از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:25 | mohamad |

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 11:29 | mohamad |

 

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون ۱۵ ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود

اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید، پاکت گیمز به شما گوشزد می‌کند که بدانید، یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 10:59 | mohamad |

 

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است

 

داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی یعنی در سال 2007 و در Liberty City به وقوع می پیوندد . شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail های متعدد از او دعوت می کرد که به آنجا برود . Roman به Niko می گفت که در Liberty City من به همه ی خواسته ها و آرزوهایم رسیده ام و اکنون 15 ماشین اسپرت و دو زن و ثروت فراوانی دارم . Niko هم که قصد داشت تا زندگی جدیدی را شروع کند و گذشت ی سیاهش را از یاد ببرد به امید گفته های Roman به Liberty City سفر کرد و در آنجا Roman را یافت و فهمید که Roman یک راننده تاکسی ساده بیش نیست و در محله ی نسبتآ فقیر نشین Broker زندگی می کند . بله ، Roman به او دروغ بزرگی گفته بود چراکه او نه تنها زندگی خوب و راحتی نداشت ، بلکه دارای قرض و گرفتاری های فراوانی نیز بود و گروه های مختلف تبهکاران Liberty City خصوصآ مافیای روسیه هم برای او مشکلات جانی و مالی زیادی به وجود آورده بودند و Roman از دست آن ها امنیت نداشت . Roman برای مقابله با تمام این مشکلات نیاز به یک پشتیبان داشت تا بتواند آن ها را رفع کند و با توجه به شناختی که از Niko و توانایی هایش داشت ، او را بهترین پشتیبان و کمک کننده ی خود می دانست و به همین جهت به Niko چنین دروغی را گفت تا او را به آنجا بکشاند . Niko هم که دیگر در مقابل یک عمل انجام شده قرار گرفته بود و راهی هم برای برگشت نداشت باید با مشکلات جدیدش دست و پنجه نرم می کرد و زندگی تازه اش را با وجود این مشکلات آغاز می نمود . او برای رفع این مشکلات نیاز به پول داشت و برای دستیابی به پول می بایست بار دیگر به جرم و جنایت دست بزند و اینجاست که داستان هیجان انگیز بازی آغاز می شود . اگر تا به حال Grand Theft Auto IV را بازی نکرده اید بدانید که یکی از بهترین بازیهای امسال را را از دست داده اید.در تصدیق این مطلب می توان به نظر تعداد زیادی از منتقدین بازی های ویدئویی از سرتاسر دنیا اشاره کرد که در نقدهای خود امتیاز کامل را به GTA IV اختصاص دادند.در این مقاله فرض کرده ایم که شما با GTA IV و ویژگی های مخصوص آن آشنا هستید و قصد داریم بررسی کنیم که آیا نسخه ی PC بازی برترین نسخه ی GTA IV خواهد بود ویا خیر. ما هر دو نسخه ی Xbox360 و PS3 بازی را قبلا تجربه کرده ایم ولی باید گفت نسخه ی PC الحق و الانصاف چیز دیگری است.در نسخه ی PC با توجه به قدرت پردازش بالا ساختمان های بیشتری را در پیش زمینه خواهید دید که باعث می شود فضای شهر Liberty City شکل واقعی تر به خود بگیرد و شلوغی شهر را کاملا احساس کنید.همچنین قدرت پردازش PC باعث شده وسایل نقلیه بیشتری در خیابان های شهر رفت و آمد کنند و زمانی که از میان خیابان ها عبور می کنید کاملا ترافیک شهر را احساس خواهید کرد.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 10:55 | mohamad |

http://vatandownload.com/img/dlarchive/gow.jpg

بازی:God Of War II
سازنده: SCEA
ناشر:SCEA
سبک: Action Adveture
امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.

داستان:
کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد. 

برای مشاهده توضیحات کامل و عکس های فوق العاده بازی به ادامه مطلب بروید.

کراتوس به وسیله اسلحه جدیدش موفق شد مچسمه را از بین ببرد.اما دست این غول عظیم الجثه در حال سقوط بر روی کراتوس افتاد و او را که دیگر هیچ یک از قدرت های سلبق خود را نداشت به سختی مجروح ساخته و در مقابل لشکریان اسپارتا نقش زمین نمود.در حالی که کراتوس تلو تلو خوران به سمت شمشیرش در حال حرکت بود،زئوس ظاهر شد و BladeOfOlympus پرقدرت شده را در اختیار خود گرفت.ظاهرا از آنجا که آتنا از توقف وحشی گری و خشونت کراتوس انصراف داده بود،خود زئوس مجبور شده بود شخصا وارد عمل شود.او به کراتوس در آخرین لحظات شانس دیگری داد که تا ابد مطیعش بوده و به او خدمت کند.اما کراتوس نپذیرفت و زئوس با فریاد"تو هرگز فرمانروای الیمپوس نخواهی شد"با ضربه ی شمشیر سینه ی کراتوس را شکافت و او را کشت.
در حالی که کراتوس برای دومین بار به سمت Hades سقوط می کرد،کمک غیر متظره ای دریافت کرد:Gaia مادر زمین.کسی که گویا تمام مدت مراقب و نظاره گر کراتوس بوده.او زخم های کراتوس را التیام می بخشد و به او می گوید اگر می خواهد سرنوشت را تغییر دهد،باید در جستجوی سه خواهر سرنوشت باشد...


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 10 شهريور 1392 | 20:46 | mohamad |