بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون - Resident Evil Operation Raccoon City

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:5 | mohamad |

بازی مورتال کمبت سه گانه، برای کامپیوتر

Mortal Kombat Trilogy PC Game

 

 

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر بازی های مورتال کمبت 1 و 2 و 3 در سراسر جهان، کمپانی Midway اقدام به انتشار نسخه ای تحت عنوان Mortal Kombat Trilogy (سه گانه مورتال کمبت) نمود. این نسخه، شامل محبوب ترین کاراکترهای مورتال کمبت 1 و 2 و 3 بود.

 

هدف کمپانی Midway از این کار، ارائه کاراکترهای محبوب آن سه نسخه برای کنسول های جدید بود. درحالی که نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی فقط برای SEGA منتشر شده بود، بازی Mortal Kombat Trilogy برای کنسول های PlayStation, Nintendo 64, Sega Saturn به بازارهای جهانی عرضه شد. و اتفاقا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

در این مطلب از سرزمین دانلود، بازی سه گانه مورتال کمبت (Mortal Kombat Trilogy) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی از روی نسخه پلی استیشن آن و توسط نرم افزار M.U.G.E.N برای کامپیوتر (ویندوز) تهیه شده است. (با نام Mortal Kombar Project)

 

توجه داشته باشید که این بازی در سال 1996 تولید شده و نباید انتظار گرافیک پیشرفته ای از آن داشته باشید. ولی قطعا برای افرادی که با سری بازی های مورتال کمبت بزرگ شده اند بسیار جذاب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر این نسخه از بازی مورتال کمبت را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:1 | mohamad |

 

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: ریو برزیل (آیفون) - Angry Birds: Rio

(دانلود اختصاصی از دهکده بازی)

 

دوستان پرنده خشمگین قرمز همگی دزدیده شده و به شهر ریو در برزیل برده شده اند. شما باید به پرنده خشمگین قرمز کمک کنید تا دوستان خود را از دست خوک ها نجات دهد ! هر پرنده به محض آزاد شدن به کمک شما خواهد آمد. در این بین یک پرنده آبی هم از شدت خشم به گروه پرندگان خشمگین ملحق می شود !


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:58 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (آیفون)

Angry Birds Seasons Magic iOS

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه iOS این بازی که بر روی موبایل های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:56 | mohamad |

دانلود بازی فوتبال فیفا 13 ، نسخه نهایی

FIFA 13

 

 

 

 

ورژن نهایی بازی فیفا 13

در دو نسخه کرک شده BlackBox و Reloaded به همراه جدیدترین پچ آپدیت 1.7

 

سرانجام کمپانی Electronic Arts به وعده خود عمل کرد و سیستم جدیدی از کنترل بازی و هوش مصنوعی را در بازی FIFA 13 ارائه نمود.

 

فیفا 13 فقط یک بازی فوتبال معمولی نیست. بلکه با ارائه قابلیت های جدیدی در تیمداری، هیجانمربیگری و اداره یک تیم را نیز به شما میدهد. اکنون در FIFA 13 شما علاوه بر امکان مدیریت بازیکنان در تیم های باشگاهی، میتوانید تیم ملی کشور ها را نیز هدایت کنید. و بازیکنان آماده را به تیم ملی فرا بخوانید.

 

البته رسیدن به مربیگری تیم ملی به این آسانی ها هم نیست. ابتدا باید فعالیت خود را در تیم های باشگاهی شروع کنید و به مرور و با کسب بردهای مختلف و جام های گوناگون، به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوید.

 

بهبود گرافیک بازی، سیستم جدید دریبل و شوت های از راه دور، افزایش تعداد دوربین ها، افکت های صوتی جدید، و بهبود گیم پلی، از جمله امکانات فیفا 13 هستند.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:51 | mohamad |

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:47 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی کرم ها (شورش)

Worms Revolution PC Game

 

 

 

 

وقتی در سال 1995 (یعنی 19 سال پیش) اولین نسخه از بازی کرم ها (Worms) منتشر شد، هیچ کس تصور نمیکرد این بازی روزی به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

 

مضحک ترین نکته این بازی، کاراکتر ها و موضوع آن است! قهرمان های این داستان تعدادی کرم هستند که مثل قهرمان های فیلم های هالیوودی اسلحه به دست گرفته اند و با هم میجنگند!

 

شاید همین تقابل و تضاد باعث جذابیت و موفقیت بازی Worms شده باشد. کرم های نحیفی که اسلحه های غول آسا دارند!

 

از 19 سال پیش که اولین نسخه بازی Worms منتشر شد تا به امروز، 18 نسخه از این بازی تولید شده است. و این یعنی یک موفقیت چشمگیر و جهانی.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، جدیدترین نسخه از بازی کرم ها با عنوان شورش (Worms Revolution) را آماده کرده ایم که میتوانید به صورت رایگان دانلود و بازی کنید.

 

در بازی Worms Revolution نسبت به نسخه های قبلی، خشونت بیشتری وجود دارد. (هرچند این خشونت هم با وجود کاراکتر کرم ها خنده دار است)

اسلحه هایی که در این نسخه وجود دارند بسیار پیشرفته تر هستند و قدرت تخریب بیشتری دارند. ضمن اینکه گرافیک بازی نیز بسیار پیشرفت کرده و کاملا سه بعدی است.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:45 | mohamad |

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:43 | mohamad |

دانلود بازی مستر بین (برای کامپیوتر)

Mr Bean PC Game

 

 

 

 

در ادامه معرفی بازی های قدیمی و خاطره انگیز، این بار بازی زیبا و خنده دار مستر بین را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی، شما نقش شخصیت Mr. Bean را بازی میکنید. اتفاقات و داستان این بازی بر اساس فیلم ها و انیمیشن های مستربین ساخته شده است. یعنی شما با مشکلاتی مواجه میشوید که قبلا آنها را در فیلم های مستربین دیده اید.

 

مثل فیلم های مستر بین، در این بازی هم عروسک و ماشین محبوب مستربین حضور پررنگی دارند. این بازی محیط کارتونی و سرگرم کننده ای دارد و برای علاقمندان به این شخصیت کمدی حتما جالب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید عکس هایی از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:43 | mohamad |

نسخه دوم بازی ندای وظیفه، برای کامپیوتر

Call Of Duty 2 for PC

 

 

 

 

بعد از استقبال کاربران از نسخه 1 بازی Call of Duty ، تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را نیز در سایت سرزمین دانلود منتشر کنیم.

 

بازی ندای وظیفه 2 (یا همان Call of Duty 2) در سال 2005 یعنی دو سال بعد از انتشار اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد. این نسخه نیز مثل نسخه اول دارای سبک First-Person Shooter است. یعنی به شیوه تیراندازی بوده و شما نقش اول این بازی را بر عهده دارید.

 

اتفاقات این بازی نیز در مورد جنگ جهانی دوم است. و شما نقش سربازانی از ارتش سرخ، ارتش انگلستان، و ارتش امریکا را بازی میکنید. لازم به ذکر است که این بازی علاوه بر کامپیوتر، برای کنسول XBox 360 و همچنین برای گوشی های موبایل نیز تولید شده است.

 

در این مطلب، نسخه کامپیوتری این بازی را برای شما آماده کرده ایم که با توجه به قدیمی بودن آن، نیاز به سخت افزار پیشرفته ای ندارد و تقریبا بر روی تمام کامپیوتر ها قابل اجرا است.

 

در این بازی چهار روایت مختلف در مورد جنگ جهانی دوم وجود دارد. و در هر روایت، شما نقش جداگانه ای دارید.

 

این بازی در زمان انتشار خود، به دلیل گرافیک و سیستم بازی بسیار پیشرفته، به سرعت مورد توجه علاقمندان به بازی های جنگی قرار گرفت.

 

بازی Call of Duty 2 موفق به کسب این رتبه ها شده است:

رتبه گرافیک : 8 از 10

رتبه Game Play (روال بازی) : 9 از 10

رتبه افکت های صوتی : 9 از 10

رتبه کنترل بازی : 8 از 10

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:41 | mohamad |

دانلود بازی هالک، مخصوص کامپیوتر

Hulk PC Game

 

 

 

 

احتمالا همه شما با شخصیت هالک، این غول سبز شکست ناپذیر آشنا هستید.

 

در ادامه معرفی محبوب ترین بازی های کامپیوتری، در این مطلب یکی از بهترین نسخه های بازی Hulk را برای شما آماده کرده ایم.

 

کاراکتر هالک، دانشمندی است که با کشف یک فرمول جدید توانسته است خود را به یک غول قدرتمند سبز رنگ تبدیل کند. اما در هنگام تبدیل شدن از یک انسان معمولی به هالک، خلق و خوی انسانی خود را نیز از دست میدهد و به هیولایی خشن تبدیل میشود که هیچ چیز جلودارش نیست.

 

صحنه های اکشن و مبارزه در بازی Hulk بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند. و شما در هنگام کنترل شخصیت هالک، کاملا قدرت بی پایان او را حس میکنید. هالک میتواند هر چیزی را از روی زمین بلند کند و هر دیوار و ساختمانی را فرو بریزد. حتی هلیکوپتر ها و تانک های دشمنان نیز از قدرت هالک در امان نیستند.

 

دشمن شما در این بازی، افرادی هستند که میخواهد شما را دستگیر کرده و به فرمول جادویی هالک دست پیدا کنند.

 

کنترل بازی هالک بسیار آسان و لذت بخش است. این بازی را میتوانید توسط کیبورد و بدون نیاز به جوی استیک به راحتی انجام دهید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:38 | mohamad |

7a32eYa

 

Vector بازی هیجان انگیزی است که در اوایل عرضه  آن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است .

شما یک دونده آزاد هستید و نباید جایی متوقف شوید که سیستم شما را متوقف کند . 

شما باید بدوید و سر بخورید و از موانع رد شوید . شما در هر مرحله باید تکنیک ها و فنون جدیدی آزاد کنید که بسیار جذاب هستند و بازی را از دیگر بازی ها متمایز می کند .

یکی دیگر از ویژگی های بازی گرافیک بی نظیر در عین سادگی آن می باشد که در تنظیمات بازی برای گوشی های ضعیف تر قابل تنظیم است .

برای دانلود بازی Vector و مشاهده تصویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
جمعه 17 مرداد 1393 | 13:55 | mohamad |