دانلود Clash Royale 1.7.0 – بازی استراتژی “کلش رویال” اندروید – آپدیت کریسمس

Clash Royale v1.3.2 – بازی جدید و فوق العاده زیبای “کلش رویال” مخصوص اندروید + تریلر
اپدیت جدید 14 اردیبهشت 1395 برای اولین بار در ایران 
بازی آنلاین است

Clash Royale – کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور جهان قرار داده شده بود و همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های استراتژیک آنلاین معرفی نماییم! این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست! همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

 

دانلود Clash Royale - بازی جدید سوپرسل

 

در بازی فوق العاده زیبای Clash Royale طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آنها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید. حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت هایتان را با دیگر اعضا به اشتراک بگذارید! بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید! بازی فوق العاده ی کلش رویال را امروز همزمان با انتشار حضور شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | 15:55 | mohamad |

دانلود RAR for Android 5.20 build 30 - برنامه Winrar برای اندروید

 

دانلود RAR for Android برای اندروید

برنامه Winrar برای اندروید

 

RAR for Android 5.20 build 30 یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید است که در خیلی از مواقع میتواند بکارتان بیاید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های فشرده را باز کنید و مشاهده کنید . این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند که مهمترین آنها فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ هستند . با استفاده از امکانات برنامه Winrar میتوانید فایل های فشرده ای را که با دیوایس اندرویدی خود دانلود کرده اید ، داخل خود دیوایس باز کنید و دیگر نیازی به برنامه های دیگر نداشته باشید .

همچنین یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار وین رار ، امکان ساخت فایل های فشرده است . با استفاده از برنامه وینرر میتوانید در داخل تبلت و یا موبایل خود ، فایل های با فرمت فشرده بسازید و در جاهای مختلف از آن استفاده کنید . شما عزیزان میتوانید برنامه RAR for Android برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:7 | mohamad |

دانلود بازی Angry Birds Friends 1.7.0 برای اندروید

 

 دانلود بازی Angry Birds Friends برای آندروید

 

Angry Birds Friends 1.7.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین است که حالا به صورت یک اپلیکیشن برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. اما بازی Angry Birds Friends یک فرق کلی با نسخه های دیگر دارد.در این نسخه از بازی شما با دوستانتان رقابت می کنید و خوک ها را از بین می برید. یعنی این نسخه بازی کاملا فرم یک بازی آنلاین دارد.

در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در گوشی اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید .

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید ! شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Friends برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:4 | mohamad |

دانلود BlueStacks 0.9.17.4138 + Root - اجرای اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

| نسخه Rooted + Mod |

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

 

BlueStacks 0.9.17.4138 نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدبرنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 8:59 | mohamad |

آخرین نسخه سالم نرم افزار وایبر اندروید تنها دقایقی بعد از ریلیز در گوگل پلی

اطلاعیه : 

شایعاتی مبنی بر آلوده بودن نسخه های جدید وایبر منتشر شده است لذا تا روشن شدن قضیه

اگر آپدیتی از طریق  گوشی ( مارکت ها ) انجام داده اید آن را حذف کرده و نسخه سالم را از این سایت یا از گوگل پلی دانلود نمایید.

Viber واییر یک نرم افزار پیشرفته جهت برقراری تماس و ارسال پیام به صورت اینترنتی است و کاربران از طریق شماره های تماس در آن با هم در ارتباط هستند. وایبر قدیمی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار در زمینه تماس اینترنتی است و در نسخه جدید آن قابلیت های زیادی به برنامه Viber‌ اضافه شده است.

Viber  Free Calls & Messages 5.0.0.4083

طبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم وایبر را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شما نرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی آندروید 2.0 به بالا را داراست . جهت دانلود و مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدبرنامه

ادامه مطلب
سه شنبه 6 آبان 1398 | 14:15 | mohamad |

LINE Free Calls & Messages 4.7.0 + PC 3.7.6.116 – مسنجر LINE برای آندروید + PC

LINE Free Calls & Messages 4.7.0 + PC 3.7.6.116   مسنجر LINE برای آندروید + PC

LINE Free Calls & Messages نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس‌های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می‌آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه‌های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می‌باشد .

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی‌گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه‌های چت رومی‌که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدبرنامه

ادامه مطلب
سه شنبه 6 آبان 1398 | 14:11 | mohamad |

Doom Buggy یک بازی مسابقه اتوموبیلرانی سرعتی و چالش برانگیز به سبک کارتینگ است.در این بازی شما سوار بر ماشین های باگی، ماشین هایی به شدت سریع و بسیار خشن که مناسب برای جاده های خاکی و بیابانی ساخته شده اند می شوید. سوار بر ماشین باگی خود شوید و به دل جاده ها و بیابان ها بزنید، همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. همچنین مراقب ترافیک شهر نیز باشید و با توجه به علامت ها از موانع مختلف عبور کنید. تبدیل به پادشاه جاده در ترافیک شوید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Buggy Racer 2014 v1.3 بازی مسابقات رالی Buggy Racer 2014 v1.3 – اندروید


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:30 | mohamad |

بازی آپدیت شد ….

پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین ۱۰ بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز ۴.۹ از ۵ نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید.

ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید.

برخی از ویژگی های بازی Castle Clash اندروید :

* امکان ایجاد ارتش قدرتمند با نیروهای وحشی

* ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه ها

* نمایش میزان خون شخصیت ها برروی سر آن ها

* بودن شخصیت های دوست داشتنی و زیبا برای بازی

* دارا بودن گرافیک عالی و موسیقی لذت بخش

بازی بسیار زیبای Castle Clash را به تمام دوستداران بازی های استراتژی پیشنهاد می دهیم که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید.

 توجه: این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد …

 تغییرات نسخه ی v1.2.57:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Castle Clash - اعتیاد آور ترین بازی استراتژی اندروید


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1398 | 12:27 | mohamad |

دانلود Clash of Clans – ورژن جدید بازی کلش آف کلنز، بازی بسیار مهیج استراتژیک و آنلاین جنگ قبیله ها برای اندروید

” آپدیت جدید ۱ اردیبهشت “

Clash of Clans (جنگ قبایل) نام یکی از بهترین بازی های استراتژیک اندروید است که در مدت زمان کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین گیمرهای اندرویدی بدست آورد و هم اکنون دارنده امتیاز خارق العاده ۴.۸ از ۵ در گوگل پلی است.در این بازی زیبای اندرویدی شما باید با استفاده از ابزاری که در اختیارتان قرار می گیرد دهکده خود را بسازید و آن را وسعت ببخشید.باید با استراتژی خود بر حملاتی که از دیگر قبایل علیه شما صورت می گیرد غلبه کنید و امپراطوری خود را از دست ندهید.

clash-of-clans-update

 

.

در بازی کلش آو کلنز وظیفه شماست که نیروهای خود را آموزش دهید و آن ها را برای جنگ آماده کنید و همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را اصولی و مستحکم بسازید تا در هنگان حمله دشمن آمادگی کامل را داشته باشید.با نصب این بازی به زودی خواهید فهمید لقب اعتیادآورترین بازی استراتژیک اندرویدی کاملا مناسب این بازی است! شما با استراتژی و فکر جنگی خود باید توانایی خود را نشان دهید و با دیگر رقبای این بازی در دنیا به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و هیجانی وصف نشدنی را با گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

 

::> نسخه مود شده به دلیل انتشار نسخه جدید موقتا از دسترس خارج شد…


موضوعات مرتبط: موبایلاندرویدهیجان انگیز

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1395 | 12:24 | mohamad |

بدون شک بازی پرطرفدار پو را می شناسید. نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. شاید با مشاهده ی عکس هایی از بازی پو بگویید چه بازی بچه گانه ای ایست .بهتر است بپرسیم چه حسی دارید اگر از یک موجود فضایی نگهداری نمایید!؟ وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و… . به عنوان مثال از آن ها برای خرید وسایلی چون عینک و کلاه استفاده کنید، قفل دستاوردها و آیتم ها را باز کنید، دوستان خود را ملاقات کرده و با آن ها بازی کنید، با پو حرف بزنید و پاسخ هایش را بشنوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pou v1.4.55 بازی پو Pou v1.4.55 – اندروید


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:22 | mohamad |

Fireball SE از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده فکری برای اندروید می باشد که ذهن شما را با مراحل دشواری که دارد به چالش می کشاند.شما باید بوسیله یک توپ آتشین به سمت دشمنان خود حمله کنید و آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرید. این بازی پس از اینکه منتشر شد توانست در مدت بسیار کوتاهی به چنان محبوبیت دست پیدا کند که هر بازی ساز دیگری آرزوی آن را داشت.قابل توجه است که این بازی با سطح های دشواری متعددی ارائه شده است .گیم پلی بازی روان و در عین حال ساده ان اعتیا د آور می باشد و شما را تا ساعت های طولانی سرگرم خود می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fireball SE v1.04 بازی شهاب سنگ Fireball SE v1.04 – اندروید

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:21 | mohamad |

 

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: ریو برزیل (آیفون) - Angry Birds: Rio

(دانلود اختصاصی از دهکده بازی)

 

دوستان پرنده خشمگین قرمز همگی دزدیده شده و به شهر ریو در برزیل برده شده اند. شما باید به پرنده خشمگین قرمز کمک کنید تا دوستان خود را از دست خوک ها نجات دهد ! هر پرنده به محض آزاد شدن به کمک شما خواهد آمد. در این بین یک پرنده آبی هم از شدت خشم به گروه پرندگان خشمگین ملحق می شود !


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:58 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (آیفون)

Angry Birds Seasons Magic iOS

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه iOS این بازی که بر روی موبایل های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:56 | mohamad |

7a32eYa

 

Vector بازی هیجان انگیزی است که در اوایل عرضه  آن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است .

شما یک دونده آزاد هستید و نباید جایی متوقف شوید که سیستم شما را متوقف کند . 

شما باید بدوید و سر بخورید و از موانع رد شوید . شما در هر مرحله باید تکنیک ها و فنون جدیدی آزاد کنید که بسیار جذاب هستند و بازی را از دیگر بازی ها متمایز می کند .

یکی دیگر از ویژگی های بازی گرافیک بی نظیر در عین سادگی آن می باشد که در تنظیمات بازی برای گوشی های ضعیف تر قابل تنظیم است .

برای دانلود بازی Vector و مشاهده تصویر بیشتری از محیط بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید !


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
جمعه 17 مرداد 1393 | 13:55 | mohamad |

FarmVille 2 Country Escape دانلود بازی FarmVille 2 Country Escape   اندروید

FarmVille 2 Country Escape یکی دیگر از بازی های مزرعه داری اندروید محسوب می شود که به دست کمپانی Zynga طراحی شده است و دارای سبک استراتژیک و فانتزیست. برای شروع بازی یک زمین زراعی و سرسبز کوچک به کاربر داده می شود تا کار هایی از قبیل کشاورزی و دامداری را بر روی آن پیاده کند و منبع درآمد مناسبی برای او باشد. در این بازی یک شخصیت پسر و یک شخصیت دختر وجود دارد که با کمک همدیگر این مزرعه زیبا را مدیرتی می کنند و این وظیفه شماست که به آن ها در رسیدگی به همه کار های مزرعه یاری برسانید و در موفقیت آن ها سهیم باشید. برای راه اندازی کشاورزی در بازی FarmVille 2 Country Escape نیاز به بذر های ارزان قیمت و البته مرغوب دارید تا با کمی مراقبت و آب دادن به آن ها، محصولی مناسب و کاملا طبیعی را به دست مشتریان برسانید.

پس از این که کشاورزی را در حد متوسطی به رشد رساندید، باید به دامداری نیز توجه داشته باشید و حیواناتی همانند مرغ و گوسفند پرورش دهید. اکثریت کار هایی که در FarmVille 2 Country Escape انجام می دهید، منتهی به سود و درآمد می شوند و در نتیجه می توانید بیش از پیش به گسترش آن بیاندیشید و به یکی از بهترین های شهر در حیطه کاریتان تبدیل شوید. برای زیبا سازی مزرعه می توان از حوض آب و استخر ها استفاده نمود و داخل آن ها حیواناتی مانند اردک پرورش داد. بعد از کاشت بذر ها نیاز به رسیدگی به آن ها دارید و سپس مرحله برداشت نیز سختی ها و دشواری های خود را دارد. باید به موقع محصولاتی از جمله سیب را از روی درخت جمع آوری کنید تا از روی درخت به زمین نیفتند. قابلیت آنلاین در بازی FarmVille 2 Country Escape نیز جذابیت بسیار زیادی دارد و در بین دوستان و کاربران دیگر چالش می آفریند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:20 | mohamad |

 

Bridge Constructor Medieval دانلود بازی Bridge Constructor Medieval   اندروید

 

Bridge Constructor Medieval از بازی های جدید و ساخته شده در سال 2014 میلادی به دست استودیو اندرویدی Headup Games در سبک پل سازی طراحی و منتشر شده است. خود را برای حضور در قرون وسطی و زمان جنگ های کلاسیک در این بازیآماده سازید! تمامی وسایل و نجهیزات برای ساخت یک پل خوب قرار داده شده اند تا شما کار را برای اولین بار آغاز کنید و باعث افتخار کشورتان شوید. نیرو های نظامی منتظر ساخته شدن پل هستند تا از روی آن با فرمان شما رد شوند و به سمت دشمنان هجوم ببرند. اما همیشه نیرو های نظامی نیستند که در بازی Bridge Constructor Medieval از روی پل عبور می کنند بلکه تجهیزات و آذوقه نیز از همین پل ها باید به دست سربازان برسند تا در مبارزات پیروز شوید و امتیاز و پول خوبی را از همین طریق به دست آورید.

 

باید توجه داشته باشید که نیرو های دشمن بیکار ننشسته اند و با ضربات متعددی قصد از بین بردن پل و نابود سازی سربازانتان را دارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. پل باید به نوعی در Bridge Constructor Medieval طراحی شود که علاوه بر تحمل وزن عابران، از لحاظ دفاعی نیز در بهترین شکل باشد و با اثابت چندین توپ یا گلوله در هم نشکند. برای عبور دادن آیتم ها و تجهیزات مهم در این بازی می توانید از درشکه هایی که به اسب ها متصل هستند، استفاده کنید اما فقط به میزان محدودی قادر به کمک گیری از آن ها هستید پس باید در شرایط ضروری آن ها را به کار بگیرید. در برخی از بخش ها و مرحله های بازی Bridge Constructor Medieval پل های از قبل ساخته شده نیاز به تعمیر اساسی یا ظاهری دارند تا قابل استفاده باشند و به نوعی در صرف هزینه زیاد و مواد اولیه مورد نیاز هم صرفه جویی می شود.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:15 | mohamad |

Battle Islands دانلود بازی سرزمین جنگ Battle Islands   اندروید

Battle Islands بازی جذابی برای سیستم عامل اندروید در سبک اکشن و استراتژیک محسوب می شود که به دست 505Games Srl عرضه شده است و نشانگر جنگ جهانی دوم است. داستان و اتفاقات بازی در سال 1942 است، زمانی که جنگ جهانی دوم به اوج خود رسیده است و به هر یک از طرف های جنگ خسارت های جبران ناپذیری وارد شده است. اما پایداری و استقامت سربازانتان مهم تر از همه هستند و برای این که پایان خوبی را به جنگ ببخشید نیاز به تلاش خیلی زیادی دارید. دشمنان در بازی Battle Islands از هر جهتی به سمت شما هجوم می آورند و قصد دارند تا به هر ترتیبی که شده، دیوار دفاعیتان را در هر بریزند و وارد خاک کشورتان شوند. هواپیما های جنگی و تانک های غول پیکر عمده ترین تجهیزاتی هستند که به کار گرفته می شوند و صدمات زیادی وارد می سازند.

ممکن است تا کنون عناوین زیادی در این سبک ساخته شده باشد ولی در این بازی به صورت آنلاین با سایر کابران متصل شده به سرور جهانی جنگ می کنید! مقاومت در برابر کاربران حرفه ای Battle Islands کار دشواریست، مخصوصا این که بازیکنان دیگر از هوش مصنوعی و کامپیوتری برخوردار نیستند و با دستان خود می جنگند. برای تحکیم بخشیدن به بخش نظامی کشورتان نیاز به بنا کردن ساختمان هایی هم چون سربازخانه و پادگان دارید تا سربازان تازه نفش و جدیدی را در آن ها تربیت کنید و سپس به خطوط مرزی ارسال کنید. برای موفقیت در طول بازی Battle Islands داشتن بهترین استراتژی مهم ترین عامل است و برنامه ریزی قبلی برای پیشروی در خاک دشمنان نیز در اولویت بعدی قرار دارد. چند کاراکتر نظامی نیز در حین انجام بازی به کمکتان می آیند تا موارد ابتدایی و آموزشی را به شما اعلام کنند و بعد از گذراندن چندین مرحله دیگر خبری از آن ها نخواهد بود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:6 | mohamad |

World Battle دانلود بازی نبرد جهانی World Battle   اندروید

World Battle یکی از عناوین پرطرفدار برای سیستم عامل Android در سبک استراتژیک و جنگی است که در این بازی جنگ جهانی را با گرافیک فانتزی تجربه خواهید کرد. مردم و نیرو های نظامیتان در بازی منتظرتند تا به آن ها ملحق شوید و سپس با به کار بردن استراتژی کم نظیری باعث پیشرفت شهر و کشورتان شوید. از شخصیت ها و هم چنین محیط کارتونی برای جذاب تر شدن بازی استفاده شده است و نبرد هایی را که سال ها پیش در سطح جهانی اتفاق افتاده اند به تصویر کشیده می شوند. باید توجه داشته باشید که در بازی World Battle ارتش و نیرو های نظامی، مهم ترین بخش به حساب می آیند و رسیدگی و بهبود بخشیدن به اوضاع آن در اولویت اول قرار دارد. البته فراهم کردن آسایش و آرامش نیز از فاکتور های مهمی برای داشتن یک شهر خوب هستند.

برای شروع باید یک دیوار ساده به دور شهر بکشید تا از نفوذ راحت بیگانگان به داخل جلوگیری کنید و جلوی هر درب ورودی، چند نفر را نگهبان کنید تا آمار رفت و آمد را به شما گزارش کنند. دومین چیزی که در World Battle برای پیشرفت نیاز دارید، بنای ساختمان های جدید و ضروریست تا جنگ های پیش رو را سامان دهید و به خوبی از پس دشمنان بر آیید. هر چند دقیقه یک بار، دشمنان و همسایگان به سمت شهر شما حمله می کنند تا غنائم به دست آورند و هم چنین سرزمینتان را به تسخیر خود در آورند. در اینجاست که نیرو های نظامی و تجهیزات آن ها به کمکتان می آیند تا با هدایت تانک ها و ماشین های نظامی به بهترین شکل دفاع کنید و خود را برای ضد حمله ای زیرکانه آماده سازید. همان طور که امکان دفاع در بازی World Battle وجود دارد، امکان حمله به دیگران نیز قرار داده شده است تا پیشرفت خوبی داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 18:5 | mohamad |

Gunship Battle دانلود بازی هلیکوپتر Gunship Battle   اندروید

Gunship Battle بازی جدیدی برای اندروید در سبک هلیکوپتر سورای است که در سال 2014 توسط شرکت TheOne Games ساخته شده است و از گرافیک کم نظیری بهره می برد. برای شروع بازی یک ماموریت ساده برای کاربر در نظر گفته شده است تا با نحوه کنترل و مهارت های اولیه به خوبی آشنا شوید و سپس ماموریت های بزرگ تر و مهم تری را بپذیرید. هلیکپوتری که در اختیار می گیرید، از نوع معمولی نیست بلکه مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیاست که فقط کاربرد نظامی دارد و کم تر کسی می تواند آن ها را به بهترین شکل هدایت کند. ممکن است در ظاهر بازی Gunship Battle یک عنوان ساده به نظر برسد ولی می توان گفت که یکی از بهترین های در سبک شبیه ساز هلیکوپتر مخصوص Android است که به صورت مستقیم به حسگر های گوشی متصل می شود.

با تکان دادن گوشی می توانید مسیر حرکتتان را مشخص کنید و سپس با امکان تاچ گوشی از تجهیزات مختلفی از جمله رگبار استفاده کنید. البته قیمت هلیکوپتر ها در Gunship Battle با یکدیگر تفاوت دارند و بهترین و پر سرعت ترین هلیکوپتر ها، گران ترین آن هاست و بهترین بازده را برای ماموریت های مهم دارند. برای کسب موفقیت در هر مرحله باید سرعت عمل بسیار بالایی از خود نشان دهید تا از دست دشمنان و ضد هوایی هایی که در اکثریت مکان ها نصب شده اند، فرار کنید و قبل از این که دشمنان مطلع شوند، کارتان را به صورت تمام و کمال به انجام برسانید. بازی Gunship Battle نیز همانند عناوین مشابه دارای قسمت فروشگاه است که در آن می توانید Upgrade های مربوط به بالگرد را مشاهده کنید و نسبت به پول و امتیازی که قبلا کسب کرده اید، تجهیزات مورد نیازتان را بخرید. سپس وارد مرحله بعدی می شوید تا با قدرت بیشتری با دشمنان رویارو شوید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 17:57 | mohamad |

Gunship Battle دانلود بازی هلیکوپتر Gunship Battle   اندروید

Gunship Battle بازی جدیدی برای اندروید در سبک هلیکوپتر سورای است که در سال 2014 توسط شرکت TheOne Games ساخته شده است و از گرافیک کم نظیری بهره می برد. برای شروع بازی یک ماموریت ساده برای کاربر در نظر گفته شده است تا با نحوه کنترل و مهارت های اولیه به خوبی آشنا شوید و سپس ماموریت های بزرگ تر و مهم تری را بپذیرید. هلیکپوتری که در اختیار می گیرید، از نوع معمولی نیست بلکه مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیاست که فقط کاربرد نظامی دارد و کم تر کسی می تواند آن ها را به بهترین شکل هدایت کند. ممکن است در ظاهر بازی Gunship Battle یک عنوان ساده به نظر برسد ولی می توان گفت که یکی از بهترین های در سبک شبیه ساز هلیکوپتر مخصوص Android است که به صورت مستقیم به حسگر های گوشی متصل می شود.

با تکان دادن گوشی می توانید مسیر حرکتتان را مشخص کنید و سپس با امکان تاچ گوشی از تجهیزات مختلفی از جمله رگبار استفاده کنید. البته قیمت هلیکوپتر ها در Gunship Battle با یکدیگر تفاوت دارند و بهترین و پر سرعت ترین هلیکوپتر ها، گران ترین آن هاست و بهترین بازده را برای ماموریت های مهم دارند. برای کسب موفقیت در هر مرحله باید سرعت عمل بسیار بالایی از خود نشان دهید تا از دست دشمنان و ضد هوایی هایی که در اکثریت مکان ها نصب شده اند، فرار کنید و قبل از این که دشمنان مطلع شوند، کارتان را به صورت تمام و کمال به انجام برسانید. بازی Gunship Battle نیز همانند عناوین مشابه دارای قسمت فروشگاه است که در آن می توانید Upgrade های مربوط به بالگرد را مشاهده کنید و نسبت به پول و امتیازی که قبلا کسب کرده اید، تجهیزات مورد نیازتان را بخرید. سپس وارد مرحله بعدی می شوید تا با قدرت بیشتری با دشمنان رویارو شوید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 17:57 | mohamad |

Gunship Battle دانلود بازی هلیکوپتر Gunship Battle   اندروید

Gunship Battle بازی جدیدی برای اندروید در سبک هلیکوپتر سورای است که در سال 2014 توسط شرکت TheOne Games ساخته شده است و از گرافیک کم نظیری بهره می برد. برای شروع بازی یک ماموریت ساده برای کاربر در نظر گفته شده است تا با نحوه کنترل و مهارت های اولیه به خوبی آشنا شوید و سپس ماموریت های بزرگ تر و مهم تری را بپذیرید. هلیکپوتری که در اختیار می گیرید، از نوع معمولی نیست بلکه مجهز به پیشرفته ترین سلاح های دنیاست که فقط کاربرد نظامی دارد و کم تر کسی می تواند آن ها را به بهترین شکل هدایت کند. ممکن است در ظاهر بازی Gunship Battle یک عنوان ساده به نظر برسد ولی می توان گفت که یکی از بهترین های در سبک شبیه ساز هلیکوپتر مخصوص Android است که به صورت مستقیم به حسگر های گوشی متصل می شود.

با تکان دادن گوشی می توانید مسیر حرکتتان را مشخص کنید و سپس با امکان تاچ گوشی از تجهیزات مختلفی از جمله رگبار استفاده کنید. البته قیمت هلیکوپتر ها در Gunship Battle با یکدیگر تفاوت دارند و بهترین و پر سرعت ترین هلیکوپتر ها، گران ترین آن هاست و بهترین بازده را برای ماموریت های مهم دارند. برای کسب موفقیت در هر مرحله باید سرعت عمل بسیار بالایی از خود نشان دهید تا از دست دشمنان و ضد هوایی هایی که در اکثریت مکان ها نصب شده اند، فرار کنید و قبل از این که دشمنان مطلع شوند، کارتان را به صورت تمام و کمال به انجام برسانید. بازی Gunship Battle نیز همانند عناوین مشابه دارای قسمت فروشگاه است که در آن می توانید Upgrade های مربوط به بالگرد را مشاهده کنید و نسبت به پول و امتیازی که قبلا کسب کرده اید، تجهیزات مورد نیازتان را بخرید. سپس وارد مرحله بعدی می شوید تا با قدرت بیشتری با دشمنان رویارو شوید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
سه شنبه 6 خرداد 1393 | 17:57 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین - نسخه 2 (جاوا) - Angry Birds v.2

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

بعد از مدتها انتظار برای دارندگان گوشی های جاوا، نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ساخته شد. اکنون بقای زندگی پرندگان خشمگین در دست شماست. خوک های مزاحم هنوز به اندازه کافی ادب نشده اند و شما باید پرندگان خشمگین را برای نابود کردن مخفیگاه های خوک ها هدایت کنید. می توانید این بازی را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:23 | mohamad |

بازی بسیار زیبا و مهیج 3D Metal Gear Solid جاوا

 


این بار از سایت سرزمین دانلود ، بازی جدید و جذاب 3D Metal Gear Solid را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز 220×176می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:21 | mohamad |

بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال (جاوا) - Pro Evolution Soccer

 

 

بازی معروف و زیبای Pro Evolution Soccer یکی از پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های فوتبال موبایل است که تا به امروز ساخته شده است. گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی های است که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند.

هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاه های اروپا و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و از همه مهمتر بازی دو نفره توسط دوستان خود با Wi-Fi و یا Bluetooth از ویژگی های این بازی فوتبال است.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:20 | mohamad |

 

بازی موبایل ماداگاسکار 2 : فرار از آفریقا (جاوا) - Madagascar 2 : Escape Africa

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه دوم بازی زیبا و جذاب Madagascar دارای شخصیت های گوناگون و تازه ای می باشد و شما می توانید به کمک این افراد مراحل بازی را طی کنید. این نسخه از بازی به اسم فرار از افریقا ارائه شده است.

 


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:18 | mohamad |

بازی موبایل رانندگی و پرش با اتومبیل هامر (جاوا) - Hummer Jump and Race

 

 

 

بازی Hummer Jump and Race از کیفیت بسیار خوبی برخودار است که شما می توانید آن را در هنگام بازی کردن احساس کنید. از ویژگی های کلیدی این بازی می توان به سه بعدی بودن آن اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:14 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی سونیک برای موبایل (اندروید) - Sonic 4 Episode II Android

 

 

 

بازی سونیک برای همه خاطره انگیز است. چه آنهایی که قدیمی تر هستند و مجموعه بازی های سونیک را در کنسول Sega بازی کرده اند، و چه آنهایی که این بازی مهیج را در کنسول های جدیدتر تجربه کرده اند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از بازی Sonic که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد را برای شما آماده کرده ایم.

در این نسخه، شخصیت Tails (همان روباه کوچولوی دوست داشتنی) هم حضور دارد.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:11 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان - مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Star Wars Android

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین (انگری بردز) ، این بار فصل جدیدی از این بازی را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد برای شما آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

 

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. با این تفاوت که داستان در فضا اتفاق میفتند. پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده اند و آماده اند تا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:8 | mohamad |

نلود بازی شاهزاده پارسی، نسخه کلاسیک، مخصوص موبایل (اندروید) - Prince of Persia Classic Android

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) از معروف ترین بازی های کامپیوتری است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی برای کنسول های مختلف تولید شده است و اکنون نسخه موبایل آن را که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد برای شما تهیه کرده ایم.

 

بازی Prince of Persia یک بازی فکری و مبارزه ای است که هوش و سرعت عمل شما را به چالش میکشد. در این بازی شما نقش شاهزاده سرزمین پارس را دارید و هدف شما نجات پرنسس است.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:7 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندرویدقابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:5 | mohamad |

دانلود بازی رانندگی دیوانه وار با آمبولانس، مخصوص موبایل (اندروید)

Ambulance Rush Android Game

 

 

در بازی زیبا و مهیج Ambulance Rush شما نقش یک راننده آمبولانس را دارید که باید بیماران را به بیمارستان برسانید. اما باید این کار را با سرعت تمام و قبل از اینکه بیمارتان بمیرد انجام دهید!

 

خیابان ها شلوغ است و حال مریضی که به همراه دارید هم اصلا خوب نیست.

بنابر این مجبورید دیوانه وار رانندگی کنید!

 

این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار زیبا است و لحظاتی پر از هیجان را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

بازی Ambulance Rush مخصوص موبایل های اندرویدی است.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:2 | mohamad |

دانلود بازی موتور پرشی (تریل) ، مخصوص موبایل های اندروید

Trial Xtreme 3 v4.5 Android

 

 

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بهترین بازی ها به سبک موتور پرشی (تریل) است. در این بازی که مخصوص موبایل های اندروید میباشد، شما باید علاوه بر حفظ سرعت و تمام کردن هر مرحله در زمان مشخص، تعادل موتور خود را نیز در هنگام پرش و عبور از روی موانع حفظ کنید.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:0 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین: هالووین (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Ham'o'ween

 

 

شبهای ترسناک هالووین برای پرندگان خشمگین فرا رسیده است. شبهایی پر از دلهره و خوک هایی که در کدو تنبل ها پنهان شده اند ! اما هیچکدام از اینها نمی تواند با شجاعت پرندگان خشمگین مقابله کند.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:57 | mohamad |

بازی خاطره انگیز کراش، برای موبایل (سیمبین) - Crash Bandicoot Nitro Kart 3D

 

 

 

بازی Crash برای بسیاری از طرفداران بازی های کامپیوتری یادآور خاطرات بسیاری است. این بازی زیبا، تلفیقی از تعقیب و گریز کارتونی، ماشین سواری 3 بعدی و مبارزات فانتزی است. اکنون می توانید نسخه 3 بعدی این بازی زیبا را که مخصوص موبایل طراحی شده است، به صورت رایگان از سرور سرزمین دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:55 | mohamad |

بازی موبایل مبارزات کارتونی (سیمبین) - ToonWarz

 

 

 

بازی زیبا و مهیج ToonWarz یک بازی 3 بعدی و با گرافیک مناسب است و هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی می توانید آن را انجام دهید. برای انجام بازی گروهی با دوستان خود، گوشی شما باید قابلیت وای فای داشته باشد. شخصیت های اصلی این بازی کاراکتر های کارتونی هستند که هر کدام توانایی های مخصوص خودشان را دارند.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:53 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین: فصل پیگ نیک تابستانی (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Summer Pignic

 

 

پرندگان خشمگین به پیگ نیک تابستانی می روند. و شما وظیفه دارید تخم های دزدیده شده را از خوک های چاق و تنبل پس بگیرید ! توجه داشته باشید که برای اجرای این نسخه از بازی، گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:51 | mohamad |

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: اتاق ها را نابود کن (سیمبین) - Angry Birds: Wreck The Halls

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

گویا این خوک های چاق و تنبل از رو نمی روند ! آنها در هر فصل از پرندگان خشمگین شکست می خورند اما در فصل بعد تجدید قوا کرده و بار هم تخم ها را می دزدند. در این فصل، 20 مرحله جدید با اتاق های تزئین شده در انتظار شماست. برای انجام این فصل از بازی پرندگان خشمگین، باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد.

 


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:44 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد