نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps

دانلود نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps & Online Play

 

 

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری بوده است.

 

نسخه ای که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، به صورت تک نفره با Bot ها، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است.

 

بازی خور های عزیز ! سرزمین دانلود معرفی می کند : کانتر 2012 به همراه تمام نقشه ها و آپدیت ها !


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 5:38 | mohamad |

دانلود بازی کانتر (نسخه جدید مخصوص شبکه های Lan و گیم نت) - Counter Strike Source v.34

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

(آپدیت 18-4-91) : راهنمای بازی با سرورهای آنلاین اضافه شد.

بالاخره انتظار به پایان رسید و با توجه به قولی که به کاربران سایت داده بودیم، جدیدترین نسخه کانترمخصوص بازی تحت شبکه را به شما تقدیم می کنیم.

 

Counter Strike Source v.34 حاوی آخرین آپدیت ها، نقشه ها، افکت های صوتی و گرافیکی، و لباس های جدید است.

 

این نسخه که مخصوص بازی گروهی تحت شبکه و بدون نیاز به اینترنت میباشد، برای شبکه های Lan خانگی و اداری، و همچنین گیم نت ها قابل استفاده است. حتی اگر میخواهید به تنهایی هم بازی کنید، میتوانید توسط همین نسخه یک سرور مجازی بسازید و 2 تیم از بازیکنان کامپیوتری (Bot) ایجاد کنید و از بازی لذت ببرید.

 

حتی اگر یک شبکه کوچک داشته باشید و تعداد بازیکنان شما کم باشد، (مثلا فقط 2 یا 3 نفر باشید) ، باز هم میتوانید به هر تیم تعدادی بازیکن کامپیوتری اضافه کرده و اوج هیجان در یک بازی چند نفره را تجربه کنید.

 

این نسخه برای اولین بار توسط سرزمین دانلود ارائه شده و به کلیه علاقمندان بازی محبوب کانتر تقدیم میشود.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:41 | mohamad |

جدیدترین نسخه از بازی کانتر استریک سورس (آپدیت June 2012 اورجینال) - Counter Strike Source v70

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

به دنبال ارائه نسخه های مختلف از بازی کانتر در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب جدیدترین نسخه استاندارد از بازی کانتر استریک سورس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، آپدیت کانتر 2012 بوده و بر اساس نسخه اورجینال کمپانی ValvE میباشد. یعنی نقشه های متفرقه حذف و باگ های آن برطرف شده است.

 

بازی Counter Strike Source v70 که جدیدترین نسخه از سری بازی های کانتر سورس میباشد، هم به صورت تک نفره (با بازیکنان کامپیوتری)، و هم به صورت گروهی تحت شبکه Workgroup قابل انجام است.

 

توجه : این نسخه از بازی کانتر، برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، توسط سرزمین دانلود منتشر میشود.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:40 | mohamad |

دانلود بازی کانتر سورس (نسخه آویارا) - آپدیت 17 ژانویه 2012

Counter Strike Source 1.0.0.69 AviaRa Edition

 

 

 

 

در این مطلب، باز هم نسخه جدید و متفاوتی از بازی کانتر را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه که تا کنون در هیچ کدام از سایت های فارسی زبان معرفی نشده است، نسخه AviaRa نام دارد. این نسخه از بازی کانتر، منطبق بر Counter Strike Source بوده و تا تاریخ 17 ژانویه 2012 آپدیت شده است.

 

توسط نسخه کانتر آویارا، میتوانید به سرورهای آپدیت شده ی آنلاین NoSteam متصل شده و بازی کنید. همچنین امکان بازی تک نفره و گروهی تحت شبکه Lan وجود دارد.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:39 | mohamad |

دانلود بازی کانتر سورس - آپدیت 11 می 2012 (نسخه استروگینو)

Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition

 

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت سرزمین دانلود به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:37 | mohamad |

دانلود تریلر رسمی بازی Counter Strike. Global Offensive

 

 

در حالی که کمپانی ValvE تاریخ انتشار رسمی بازی Counter Strike: Global Offensive را 21 آگوست 2012 اعلام کرده است، اما به نظر نمیرسد که این بازی زودتر از 30 آگوست به صورت عمومی منتشر شود.

 

فردا 21 آگوست است و باید منتظر بود. احتمالا ValvE در مرحله اول، این بازی را در اختیار سایت های Review و اعضای VIP خود قرار خواهد داد تا خود را برای واکنش کاربران آماده کند. البته پیش از این (تقریبا 1 ماه پیش) نسخه بتای این بازی در اختیار تیم های مختلف تست در سراسر دنیا قرار گرفته بود تا اشکالات آن مشخص و برای نسخه نهایی برطرف شود. نسخه بتا طبق انتظار لو رفت و در برخی از سایت ها برای دانلود قرار گرفت. اما به دلیل اینکه نیاز به فعال سازی از طریق Steam داشت خیلی فراگیر نشد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، فیلم معرفی (تریلر) رسمی بازی کانتر استریک: گلوبال آفنسیو را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:35 | mohamad |

دانلود بازی فوتبال PES 2013 نسخه دمو - Pro Evolution Soccer 2013 Demo

 

 

 

 

بسیاری از علاقمندان به بازی های کامپیوتری، بازی PES را بهترین بازی فوتبال میدانند. سری بازی های PES یا Pro Evolution Soccer بیش از 10 سال است که تولید میشود. این بازی ها ابتدا برای کنسول هایی مثل سگا و نینتندو عرضه شد و بعد از مدتی برای Play Station هم تولید شد. حالا این بازی زیبا و مهیج تقریبا برای تمام کنسول های بازی و همچنین PC تولید میشود و هر سال نیز نسخه جدیدی را ارائه میکند.

 

هنوز چند ماه بیشتر از انتشار رسمی PES 2012 نگذشته که کمپانی تولید کننده این بازی، نسخه دموی PES 2013 را ارائه کرده است.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:33 | mohamad |

دانلود بازی فیفا 2013، نسخه کم حجم پورتابل دمو - FIFA 13 Portable Demo

 

 

 

در این مطلب، نسخه سبکی از بازی فیفا 13 را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه به صورت کرک شده (SKIDROW Crack) بوده و به صورت کامل کار میکند.

 

بازی FIFA 13 دارای تغییرات اساسی نسبت به نسخه های قبلی میباشد. در این نسخه، هوش مصنوعی بازی پیشرفت چشمگیری داشته و حرکات و اتفاقات بازی واقعی تر شده اند. حرکات بازیکنان از جمله دریبل ها و ارسال ضربات کاشته بسیار دقیق تر شده و در مجموع حال و هوای تازه ای برای طرفداران این بازی زیبا به همراه دارد.

 

اسم این نسخه، FIFA 13 Portable Demo میباشد و علاوه بر اینکه پرتابل است (یعنی نیازی به نصب ندارد و مستقیما اجرا میشود) ، نسخه سبکی از بازی اصلی به شمار میرود. این نسخه کرک شده بوده و نیاز به هیچ سریال یا فعال ساز دیگری ندارد و تمام امکانات آن کار میکند.

 

این نسخه دارای حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی است تا اکثر کاربران قادر به دانلود و استفاده از آن باشند.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:31 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (مخصوص کامپیوتر)

Angry Birds Star Wars

 

 

 

با توجه به اینکه نسخه موبایل بازی پرندگان خشمگین (جنگ ستارگان) مورد توجه کاربران سایت قرار گرفته بود و بسیاری از کاربران درخواست نسخه کامپیوتری این بازی را داشتند، در این مطلب نسخه مخصوص کامپیوتر این بازی زیبا و مهیج را آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. اما پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته اند، و قابلیت های هرکدام نیز پیشرفته تر شده است. اکنون آنها آماده اند تا در فضا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:42 | mohamad |

دانلود بازی فوتبال PES 2013 به همراه آخرین پچ و آپدیت

Pro Evolution Soccer 2013

 

 

 

 

سرزمین دانلود معرفی میکند:

بازی فوتبال PES 2013 در دو نسخه رسمی و BlackBox ، به همراه جدیدترین پچ

 

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب، آخرین نسخه این بازی یعنی PES 2013 مخصوص کامپیوتر را برای شما آماده کرده ایم.

 

علاوه بر نسخه رسمی PES 2013 ، میتوانید نسخه کرک شده و کم حجم BlackBox را نیز از همین مطلب دانلود کنید. همچنین آخرین پچ رسمی این بازی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.

 

از ویژگی های مهم نسخه 2013 بازی PES میتوان به گرافیک فوق العاده، به روز رسانی تمام لیگ ها و بازیکنان، استادیوم های جدید، سیستم بازی روان تر، و امکان مدیریت بهتر تیم ها اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:31 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی رزیدنت اویل

Resident Evil Revelations

 

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 

داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 

اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 

اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 

روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 

بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 

تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 

بازی Resident Evil Revelations به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید نسخه کرک شده آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:29 | mohamad |

دانلود بازی کم حجم شهرک پرندگان، مخصوص کامپیوتر

Bird's Town PC Game

 

 

 

 

در بازی شهرک پرندگان (Bird's Town) ، شما وظیفه فرماندهی سایر پرنده ها را بر عهده دارید. و باید آنها را به خانه های امنی که در شهرک پرندگان وجود دارد هدایت کنید.

 

بازی Bird's Town در سبک بازی های فکری - فانتزی است. باید به پرندگان کمک کنید تا در کنار همنوعان خود قرار بگیرند و مسیر هایی که در بازی وجود دارد را به سلامت طی کنند.

 

در این بین، باید حواستان به گربه های بد جنس که میخواهند پرنده ها را شکار کنند هم باشد!


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:26 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین - نسخه 2 (جاوا) - Angry Birds v.2

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

بعد از مدتها انتظار برای دارندگان گوشی های جاوا، نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین ساخته شد. اکنون بقای زندگی پرندگان خشمگین در دست شماست. خوک های مزاحم هنوز به اندازه کافی ادب نشده اند و شما باید پرندگان خشمگین را برای نابود کردن مخفیگاه های خوک ها هدایت کنید. می توانید این بازی را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:23 | mohamad |

بازی بسیار زیبا و مهیج 3D Metal Gear Solid جاوا

 


این بار از سایت سرزمین دانلود ، بازی جدید و جذاب 3D Metal Gear Solid را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز 220×176می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:21 | mohamad |

بازی موبایل لیگ حرفه ای فوتبال (جاوا) - Pro Evolution Soccer

 

 

بازی معروف و زیبای Pro Evolution Soccer یکی از پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های فوتبال موبایل است که تا به امروز ساخته شده است. گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی های است که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند.

هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاه های اروپا و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و از همه مهمتر بازی دو نفره توسط دوستان خود با Wi-Fi و یا Bluetooth از ویژگی های این بازی فوتبال است.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:20 | mohamad |

 

بازی موبایل ماداگاسکار 2 : فرار از آفریقا (جاوا) - Madagascar 2 : Escape Africa

 

 

 

 

 

 

 

 

نسخه دوم بازی زیبا و جذاب Madagascar دارای شخصیت های گوناگون و تازه ای می باشد و شما می توانید به کمک این افراد مراحل بازی را طی کنید. این نسخه از بازی به اسم فرار از افریقا ارائه شده است.

 


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:18 | mohamad |

بازی موبایل رانندگی و پرش با اتومبیل هامر (جاوا) - Hummer Jump and Race

 

 

 

بازی Hummer Jump and Race از کیفیت بسیار خوبی برخودار است که شما می توانید آن را در هنگام بازی کردن احساس کنید. از ویژگی های کلیدی این بازی می توان به سه بعدی بودن آن اشاره کرد.


موضوعات مرتبط: موبایلجاوا

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:14 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی سونیک برای موبایل (اندروید) - Sonic 4 Episode II Android

 

 

 

بازی سونیک برای همه خاطره انگیز است. چه آنهایی که قدیمی تر هستند و مجموعه بازی های سونیک را در کنسول Sega بازی کرده اند، و چه آنهایی که این بازی مهیج را در کنسول های جدیدتر تجربه کرده اند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از بازی Sonic که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد را برای شما آماده کرده ایم.

در این نسخه، شخصیت Tails (همان روباه کوچولوی دوست داشتنی) هم حضور دارد.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:11 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان - مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Star Wars Android

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین (انگری بردز) ، این بار فصل جدیدی از این بازی را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد برای شما آماده کرده ایم.

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.

 

تمام پرنده های محبوب و دوست داشتنی بازی، در این نسخه هم حضور دارند. با این تفاوت که داستان در فضا اتفاق میفتند. پرندگان خشمگین خودشان را به تجهیزات فضایی مجهز کرده اند و آماده اند تا با فرماندهی و نشانه گیری های دقیق شما به جنگ خوک های چاق و تنبل بروند.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:8 | mohamad |

نلود بازی شاهزاده پارسی، نسخه کلاسیک، مخصوص موبایل (اندروید) - Prince of Persia Classic Android

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بازی شاهزاده پارسی (Prince of Persia) از معروف ترین بازی های کامپیوتری است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این بازی برای کنسول های مختلف تولید شده است و اکنون نسخه موبایل آن را که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد برای شما تهیه کرده ایم.

 

بازی Prince of Persia یک بازی فکری و مبارزه ای است که هوش و سرعت عمل شما را به چالش میکشد. در این بازی شما نقش شاهزاده سرزمین پارس را دارید و هدف شما نجات پرنسس است.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:7 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (اندروید)

Angry Birds Seasons Magic Android

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندرویدقابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:5 | mohamad |

دانلود بازی رانندگی دیوانه وار با آمبولانس، مخصوص موبایل (اندروید)

Ambulance Rush Android Game

 

 

در بازی زیبا و مهیج Ambulance Rush شما نقش یک راننده آمبولانس را دارید که باید بیماران را به بیمارستان برسانید. اما باید این کار را با سرعت تمام و قبل از اینکه بیمارتان بمیرد انجام دهید!

 

خیابان ها شلوغ است و حال مریضی که به همراه دارید هم اصلا خوب نیست.

بنابر این مجبورید دیوانه وار رانندگی کنید!

 

این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار زیبا است و لحظاتی پر از هیجان را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

بازی Ambulance Rush مخصوص موبایل های اندرویدی است.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:2 | mohamad |

دانلود بازی موتور پرشی (تریل) ، مخصوص موبایل های اندروید

Trial Xtreme 3 v4.5 Android

 

 

بازی Trial Xtreme 3 یکی از بهترین بازی ها به سبک موتور پرشی (تریل) است. در این بازی که مخصوص موبایل های اندروید میباشد، شما باید علاوه بر حفظ سرعت و تمام کردن هر مرحله در زمان مشخص، تعادل موتور خود را نیز در هنگام پرش و عبور از روی موانع حفظ کنید.


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:0 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین: هالووین (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Ham'o'ween

 

 

شبهای ترسناک هالووین برای پرندگان خشمگین فرا رسیده است. شبهایی پر از دلهره و خوک هایی که در کدو تنبل ها پنهان شده اند ! اما هیچکدام از اینها نمی تواند با شجاعت پرندگان خشمگین مقابله کند.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:57 | mohamad |

بازی خاطره انگیز کراش، برای موبایل (سیمبین) - Crash Bandicoot Nitro Kart 3D

 

 

 

بازی Crash برای بسیاری از طرفداران بازی های کامپیوتری یادآور خاطرات بسیاری است. این بازی زیبا، تلفیقی از تعقیب و گریز کارتونی، ماشین سواری 3 بعدی و مبارزات فانتزی است. اکنون می توانید نسخه 3 بعدی این بازی زیبا را که مخصوص موبایل طراحی شده است، به صورت رایگان از سرور سرزمین دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:55 | mohamad |

بازی موبایل مبارزات کارتونی (سیمبین) - ToonWarz

 

 

 

بازی زیبا و مهیج ToonWarz یک بازی 3 بعدی و با گرافیک مناسب است و هم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی می توانید آن را انجام دهید. برای انجام بازی گروهی با دوستان خود، گوشی شما باید قابلیت وای فای داشته باشد. شخصیت های اصلی این بازی کاراکتر های کارتونی هستند که هر کدام توانایی های مخصوص خودشان را دارند.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:53 | mohamad |

بازی موبایل پرندگان خشمگین: فصل پیگ نیک تابستانی (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Summer Pignic

 

 

پرندگان خشمگین به پیگ نیک تابستانی می روند. و شما وظیفه دارید تخم های دزدیده شده را از خوک های چاق و تنبل پس بگیرید ! توجه داشته باشید که برای اجرای این نسخه از بازی، گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:51 | mohamad |

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: اتاق ها را نابود کن (سیمبین) - Angry Birds: Wreck The Halls

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

گویا این خوک های چاق و تنبل از رو نمی روند ! آنها در هر فصل از پرندگان خشمگین شکست می خورند اما در فصل بعد تجدید قوا کرده و بار هم تخم ها را می دزدند. در این فصل، 20 مرحله جدید با اتاق های تزئین شده در انتظار شماست. برای انجام این فصل از بازی پرندگان خشمگین، باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد.

 


موضوعات مرتبط: موبایلسیمبین

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 14:44 | mohamad |