دهکده دانلود رایگان

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
پنج شنبه 10 مهر 1393 | 12:17 | mohamad |

س از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

 

Sherlock Holmes Crimes and Punishments PC-CODEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes pc cover دانلود بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:39 | mohamad |

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

 

Middle Earth Shadow of Mordor PC-CODEX

 

Middle Earth Shadow of Mordor pc cover دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنماجرا جویی

ادامه مطلب
سه شنبه 8 مهر 1393 | 18:37 | mohamad |

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 6 مهر 1393 | 22:36 | mohamad |

داستان ویست لند۲ پس از ماجراهای نسخه اول رخ می دهد و چند نفر از گروه رنجرهای بیابان برای پی بردن به راز سیگنال رادیویی مرموزی که منشا آن مشخص نیست،عازم یک ماجرای جدید می شوند که قرار است سرنوشت دنیای مصیبت زده را بار دیگر تغییر دهد.این تمام چیزی است که می توانیم در مورد داستان بازی شرح دهیم چون بعد از داستان بازی برای هر شخص بسته به انتخاب ها و استیل بازی متفاوت خواهد بود.هدف سازندگان بازی این است که اجازه دهند کسی که بازی می کند داستان بازی را شکل دهد و هرکس ماجرای شخصی و منحصر به فرد خودش را داشته باشد.چه داستان اصلی بازی و چه ماموریت های فرعی مسیرهای انشعابی متعددی دارند که هر مسیر با مسیرهای دیگر تفاوت دارد.انتخاب هر مسیر سرنوشت دنیا و مردم ساکن آن دنیا را به طور کلی تغییر می دهد.انتخاب یک مسیر ممکن است باعث شود منطقه ای از بازی نابود شود، یا تغییر کند،یا ساکنان آن عوض شوند،یا ساکنان آن نسبت به قهرمانان حالت تهاجمی بگیرند.حالت انتخابی ویست لند ۲ همانند ویچر است که هر یک از مسیرها برایتان یک بخش جداگانه را باز می کند ولی بخش بزرگی از بازی را از دست خواهید داد و برای تجربه آن باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال تمام شخصیت ها در بازی قابل کشتن هستند و کشتن یک شخصیت کلیدی می تواند داستان بازی را به طرز شگفتی عوض کند یا اگر یک پیام رادیویی دریافت کردید که درخواست کمک می خواهد، اگر به آنجا بشتابید با یک شهر معمولی رو به رو خواهید شد ولی اگر درخواست را نپذیرفتید یا به موقع به نجات آن ها نرسیدید، با یک ویرانه رو به رو خواهید شد. یا مثالی دیگر:ممکن است اعضای گروه کوچک شما آنقدر از دستورات فرماندهیی رنجرهای بیابان سرپیچی کند که افرادی توسط مرکز فرماندهی برای نابودی شما اعزام شوند و به این ترتیب روند ماموریت اصلی بازی و داستان اصلی بازی به طور کلی تغییر کند. بر اساس اظهارات سازندگان بازی، بسیاری از افراد نیمی از بازی را اصلا نخواهند دید!

 

Wasteland 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Wasteland 2 pc cover small دانلود بازی Wasteland 2 برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
شنبه 5 مهر 1393 | 18:32 | mohamad |

عنوان Flockers نام بازی جذاب جدید استودیوی Team 17 سازنده ی سری بازی های محبوب Worms می باشد که چندی پیش بصورت رسمی معرفی شد. در این بازی که آن را می توان در سبک بازی های فکری و پازلی قرار داد، شما باید از گوسفندان گله خود استفاده کنید تا بتوانید پازل ها را حل کنید و راهی برای رهایی آن ها پیدا کنید. بازی از گرافیک بسیار مطلوبی بهره می برد و می توان آن را در سطح بازی های کیفیت بالا در ژانر پازلی قرار داد. در این بازی، در سر راه شما برای حل معماهای پازلی نجات گوسفندان، هزاران تیغ و اره وجود دارد که می تواند تمامی گوسفندان شما را کشته و آن ها را نابود سازد! اما شما باید با ترکیب ها و تصمیمات حرفه ای خود آن ها را به درستی نجات دهید.

 

Flockers PC-FLT

 

Flockers pc cover دانلود بازی Flockers برای PC

 


موضوعات مرتبط: کامپیوترهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
جمعه 4 مهر 1393 | 11:46 | mohamad |

دانلود بازی رزیدنت اویل، عملیات شهر راکون

(Resident Evil Operation Raccoon City (2012

 

 

 

 

قبلا نسخه های مختلفی از بازی رزیدنت اویل در سایت سرزمین دانلود منتشر شده است. در این مطلب نیز قصد داریم تا یکی دیگر از نسخه های این بازی محبوب را به شما معرفی کنیم:

بازی Resident Evil: Operation Raccoon City

 

هرچند بازی Resident Evil Operation Raccoon City بین نسخه های 5 و 6 این بازی منتشر شد، اما در واقع شانزدهمین نسخه منتشر شده از سری بازی های Resident Evil است. همانطور که میدانید غیر از نسخه های اصلی این بازی، نسخه های دیگری نیز توسط کمپانی CAPCOM منتشر شده است.

 

لیست کامل نسخه های بازی رزیدنت اویل که تا به امروز منتشر شده عبارتند از:

 

1996
Resident Evil

1997
Resident Evil: Director's Cut

1998
Resident Evil 2

1999
Resident Evil 3: Nemesis

2000
Resident Evil Survivor
Resident Evil Code: Veronica

2001
Resident Evil Code: Veronica X
Resident Evil Gaiden
Resident Evil Survivor 2 Code: Veronica

2002
Resident Evil (GameCube remake)
Resident Evil Zero

2003
Resident Evil: Dead Aim
Resident Evil Outbreak

2004
Resident Evil Outbreak File #2

2005
Resident Evil 4

2006
Resident Evil: Deadly Silence

2007
Resident Evil: The Umbrella Chronicles

2009
Resident Evil 5
Resident Evil: The Darkside Chronicles

2010
Resident Evil 5: Gold Edition

2011
Resident Evil: The Mercenaries 3D

2012
Resident Evil: Revelations
Resident Evil: Operation Raccoon City
Resident Evil 6

 

 

داستان بازی Resident Evil Operation Raccoon City درست همزمان با داستان نسخه های 2 و 3 این بازی اتفاق می افتد. یعنی ماجراهایی است که به صورت موازی با رزیدنت اویل 2 و 3 در حال رخ دادن است. به همین دلیل شخصیت هایی که در نسخه های دوم و سوم این بازی حضور دارند، در این نسخه نیز ایفای نقش میکنند.

 

اگر اویل 2 و 3 را بازی کرده باشید، بسیاری از اتفاقات نیمه تمام آن نسخه ها که در بازی Resident Evil Operation Raccoon City کشف میشوند شما را شگفت زده خواهند کرد.

 

اما بازی Resident Evil Operation Raccoon City به تنهایی نیز یک نسخه کاملا مستقل با خط داستانی بسیار مهیج و جذاب است. یعنی حتی اگر تا به امروز هیچ کدام از نسخه های این بازی را نیز تجربه نکرده باشید، این نسخه برای ایجاد نهایت هیجان کافی خواهد بود.

 

بازی Resident Evil Operation Raccoon City توانست موفقیت چشمگیری در زمینه فروش در سراسر دنیا داشته باشد. و یکی از پرسود ترین نسخه های رزیدنت اویل برای کمپانی CAPCOM بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و نسخه کامل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:5 | mohamad |

بازی مورتال کمبت سه گانه، برای کامپیوتر

Mortal Kombat Trilogy PC Game

 

 

 

 

بعد از موفقیت چشمگیر بازی های مورتال کمبت 1 و 2 و 3 در سراسر جهان، کمپانی Midway اقدام به انتشار نسخه ای تحت عنوان Mortal Kombat Trilogy (سه گانه مورتال کمبت) نمود. این نسخه، شامل محبوب ترین کاراکترهای مورتال کمبت 1 و 2 و 3 بود.

 

هدف کمپانی Midway از این کار، ارائه کاراکترهای محبوب آن سه نسخه برای کنسول های جدید بود. درحالی که نسخه های 1 و 2 و 3 این بازی فقط برای SEGA منتشر شده بود، بازی Mortal Kombat Trilogy برای کنسول های PlayStation, Nintendo 64, Sega Saturn به بازارهای جهانی عرضه شد. و اتفاقا مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

 

در این مطلب از سرزمین دانلود، بازی سه گانه مورتال کمبت (Mortal Kombat Trilogy) را برای شما آماده کرده ایم. این بازی از روی نسخه پلی استیشن آن و توسط نرم افزار M.U.G.E.N برای کامپیوتر (ویندوز) تهیه شده است. (با نام Mortal Kombar Project)

 

توجه داشته باشید که این بازی در سال 1996 تولید شده و نباید انتظار گرافیک پیشرفته ای از آن داشته باشید. ولی قطعا برای افرادی که با سری بازی های مورتال کمبت بزرگ شده اند بسیار جذاب خواهد بود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر این نسخه از بازی مورتال کمبت را مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 26 مرداد 1393 | 18:1 | mohamad |

 

دانلود بازی موبایل پرندگان خشمگین: ریو برزیل (آیفون) - Angry Birds: Rio

(دانلود اختصاصی از دهکده بازی)

 

دوستان پرنده خشمگین قرمز همگی دزدیده شده و به شهر ریو در برزیل برده شده اند. شما باید به پرنده خشمگین قرمز کمک کنید تا دوستان خود را از دست خوک ها نجات دهد ! هر پرنده به محض آزاد شدن به کمک شما خواهد آمد. در این بین یک پرنده آبی هم از شدت خشم به گروه پرندگان خشمگین ملحق می شود !


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:58 | mohamad |

دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (آیفون)

Angry Birds Seasons Magic iOS

 

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه iOS این بازی که بر روی موبایل های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: موبایلایفون

ادامه مطلب
چهار شنبه 22 مرداد 1393 | 11:56 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد