دهکده دانلود رایگان

 دانلود CheMax 16.8 - نرم افزار جامع کد تقلب بازی ها

 

دانلود CheMax

برنامه جامع کدهای تقلب بازی

 

CheMax 16.8 یک نرم افزار بسیار خوب و جامع کدهای تقلب بازی ها برای سیستم عامل ویندوز است. اگر یک گیمر باشید برایتان پیش آمده که در مرحله ای در یک بازی گیر کرده اید و نمی توانستید آن مرحله را بروید و بخاطر همین امر بازی را پاک کرده اید. معمولا وقتی بازی ها منتشر میشوند, پس از مدتی کد تقلب و آسان ساز بازی نیز توسط هکرها منتشر میشود که با این کدهای تقلب میتوانید به راحتی مراحل بازی را پشت سر بگذارید. ولی پیدا کردن این کدهای تقلب کمی زمان بر است و به همین امر ما نرم افزار CheMax را بریتان آماده کرده ایم.

این نرم افزار یک بانک جامع از کدهای تقلب برای بازی ها است. در این نرم افزار بیش از 6100 کد تقلب بازی وجود دارد که شما میتوانید به راحتی در نرم افزار CheMax اسم بازی مد نظر خود را جست و جو کنید و اگر موجود بود از کد تقلب آن استفاده کنید. همانطور که قبلا هم گفتیم به وسیله ی این کدهای تقلب میتوانید مراحل بازی را به راحتی به پایان برسانید. پس اگر از دوست دارید یک بانک اطلاعاتی از کدهای تقلب را داشته باشید هم اکنون می توانید نرم افزار CheMax را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:27 | mohamad |

دانلود TeamViewer 10.0.39052 Corporate - نرم افزار تیم ویور

 

 دانلود TeamViewer

| دانلود نرم افزار تیم ویور – کنترل از راه دور دسکتاپ کامپیوتر |

| نسخه های Corporate + Premium + Free + Portable |

 

TeamViewer 10.0.40386 نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند ( remote access ). البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. نرم افزار تیم ویور چیست؟ با استفاده از این نرم افزار دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از برنامه TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. شما هم اکنون می توانید ورژن جدید و آخرین نسخه نرم افزار TeamViewer تیم ویور را به همراه کرک و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:25 | mohamad |

دانلود مجموعه 200 والپیپر طبیعت Beautiful Landscapes HD Wallpapers

 

دانلود مجموعه 200 والپیپر طبیعت

Beautiful Landscapes HD Wallpapers

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه 200 عکس با کیفیت از مناظر زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل زیباترین تصاویر از بهترین مکان های دنیا بوده و شامل تصاویری با سایز مناسب و کیفیتی بی نظیر می باشد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:23 | mohamad |

دانلود گوگل کروم Google Chrome 41.0.2272.102 Final x86/x64 + Portable

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome

 

Google Chrome 41.0.2272.102 Final x86/x64 + Portable گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز xp, سون 7 و 8 قابل نصب است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید مرورگر گوگل کروم رو از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:15 | mohamad |

دانلود کلیک 511 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

 

دانلود کلیک 511

ضمیمه کلیک جام جم یکشنبه 24 اسفند ماه 93 – شماره 511

 

کلیک 511 عنوان ضمیمه ای است که هر هفته یکشنبه در روزنامه جام جم منشر میشود که آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی هفته گذشته را منتشر می کند, این هفته نامه که طرفداران زیادی را پیدا کرده است دارای 16 صفحه مطلب میباشد که هر صفحه آن دارای عناوین متفاوتی از جمله تجزیه و تحلیل, مصاحبه, بازی, تکنولوژی های جدید, اموزش, نرم افزار و… میباشد و مطالب جالب و به روزی را از جنبه های مختلف فناوری و تکنولوژی منتشر می کند, اگر علاقمندید که از اخبار دنیای فناوری خیلی سریع و کامل باخبر شوید پیشنهاد سایت یاس دانلود به شما هفته نامه کلیک میباشد, شما میتوانید هر هفته یکشنبه هفته نامه کلیک را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

عناوین ضمیمه کلیک 511 :

– خرداد 94، نقطه آغاز تولید آیفون 6اس

– فروش پلی استیشن از 20 میلیون گذشت

– عیدی های دنیای بازی به شما

 


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:14 | mohamad |

دانلود بایت 358 - ضمیمه فناوری روزنامه خراسان

 

دانلود بایت 358

ضمیمه بایت روزنامه خراسان چهارشنبه 20 اسفند ماه 93 – شماره 358

 

بایت 358 عنوان ضمیمه ای است که هر هرهفته چهارشنبه در روزنامه خراسان منتشر میشود و جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری های روز دنیا را به خوانندگان خود هدیه میدهد, اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید از اخبار فناوری های روز دنیا خیلی سریع و راحت باخبر شوید, هر هفته این هفته نامه را بخوانید و از آن لذت ببرید, در این هفته نامه به موضوعات مختلفی از جمله بررسی بازیهای هفته, بررسی شرکت های کامپیوتری, معرفی نرم افزار و بررسی سیستم های موبایل, گفتگو با نخبگان کامپیوتری و … می پردازد.

 


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:11 | mohamad |

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox Final + Farsi + Portable

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox

| + نسخه فارسی + Portable |

 

Mozilla Firefox 36.0.3 Final + Farsi + Portable مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است. مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برتر نرم افزار است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:10 | mohamad |

دانلود Prey 1.3.8 Final - نرم افزار ضد سرقت و ردیابی لپ تاپ

 

دانلود Prey

نرم افزار ضد سرقت و ردیابی دستگاه های سرقت شده

 

Prey 1.3.4 Final نام نرم افزار فوق العاده ای است که به شما امکان ردیابی دستگاه های به سرقت رفته ی چون لپ تاپ ، تبلت و تلفن همراهی که از سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بهره می برند را می دهد . این نرم افزار از طریق تکنولوژی های نظیر GPS و WIFI به کاربران خود این امکان را میدهد که علاوه بر ردیابی دستگاه به سرقت رفته ی خود ، آن را از راه دور کنترل نماید ! و تغییرات مورد نیاز را بر روی آن اعمال نماید .

نرم افزار Prey یک ابزار کامل است ، کامل بدین معنا که سازنده ی این نرم افزار رایگان ، فکر همه جا را کرده ! از جمله دیدن سارق ! بدین شکل که هنگامی‌ که سارق مشغول کار با دستگاه شما می باشد ، می‌توانید با دوربین لپ تاپ تصویر چهره او را گرفته و ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را کشف کنید !

نرم افزار کم حجم و رایگان Prey کاربرد ساده ای دارد ، که با هم آموزش نصب آن را نیز بررسی میکنیم . برای فعال سازی نرم افزار ، شما باید پس از نصب آن یک اکانت مهمان در ویندوز خود ایجاد کنید . کافیست در کنترل پنل ویندوز خود از گزینه Local Users and Groups برای ساخت اکانت جدید استفاده کنید . کار به اتمام رسید ! چرا که نرم افزار بصورت یک سرویس در پس زمینه ویندوز شما به صورت اتوماتیک فعال میشود . توجه داشته باشید که امکان ردیابی سارق زمانی فعال میشود که او با بکی از اکانت های موجود وارد محیط ویندوز شما شده باشد . پس پیشنهاد میکنیم بر روی اکانت اصلی خود پسورد مطمئنی را قرار داده تا سارق مجبور شود برای ورود به ویندزو از اکانت میهمان استفاده نماید . هم اکنون میتوانید برنامه Prey را از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 


موضوعات مرتبط: برنامهبرنامه کامپیوتری

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:8 | mohamad |

دانلود RAR for Android 5.20 build 30 - برنامه Winrar برای اندروید

 

دانلود RAR for Android برای اندروید

برنامه Winrar برای اندروید

 

RAR for Android 5.20 build 30 یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای اندروید است که در خیلی از مواقع میتواند بکارتان بیاید . با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع فایل های فشرده را باز کنید و مشاهده کنید . این نرم افزار از فرمت های مختلفی پشتیبانی میکند که مهمترین آنها فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ هستند . با استفاده از امکانات برنامه Winrar میتوانید فایل های فشرده ای را که با دیوایس اندرویدی خود دانلود کرده اید ، داخل خود دیوایس باز کنید و دیگر نیازی به برنامه های دیگر نداشته باشید .

همچنین یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار وین رار ، امکان ساخت فایل های فشرده است . با استفاده از برنامه وینرر میتوانید در داخل تبلت و یا موبایل خود ، فایل های با فرمت فشرده بسازید و در جاهای مختلف از آن استفاده کنید . شما عزیزان میتوانید برنامه RAR for Android برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:7 | mohamad |

دانلود بازی Angry Birds Friends 1.7.0 برای اندروید

 

 دانلود بازی Angry Birds Friends برای آندروید

 

Angry Birds Friends 1.7.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین است که حالا به صورت یک اپلیکیشن برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. اما بازی Angry Birds Friends یک فرق کلی با نسخه های دیگر دارد.در این نسخه از بازی شما با دوستانتان رقابت می کنید و خوک ها را از بین می برید. یعنی این نسخه بازی کاملا فرم یک بازی آنلاین دارد.

در این بازی شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را به چالش بکشید و لحظه های شادی را در گوشی اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. شما با مسابقه دادن می توانید به انواع مدال های برنز ، نقره و طلا برسید .

از ویژگی های بازی Angry Birds Friends می توان به مسابقات با سطوح جدید در هر هفته اشاره کرد. توجه داشته باشید که نسخه ی دوستان بازی فوق نیاز به اتصال اینترنت و ورود به فیس بوک دارد و برای اجرای بازی باید یک وی پی ان برروی گوشی شما نصب باشد تا بتوانید به فیسبوک دسترسی داشته باشید ! شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Friends برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 


موضوعات مرتبط: موبایلاندروید

ادامه مطلب
شنبه 1 فروردين 1394 | 9:4 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد