بازی اکشن , بازی ماجرایی , دانلود بازی کامپیوتر


assassin-s-creed-2.jpg

كرك افلاين و فيلم اموزشي كرك كردن بازي اضافه شد!


آموزش کامل کرک کردن سرور این بازی نیز در ادامه مطب موجود است . توجه داشته باشید Value هم در فایلی جداگانه قرار داده شده است  . بعد از چند مرحله که بازی را ادامه دهید Data Base بازی  نیاز به آپدیت دارد ولی چون شما با یک سرور Fake   بازی میکنید باید فایل Value  را جای فایل قبلی جایگزین کنید تا بتوانید به بازی ادامه دهید . تا وقتی که دیتا بیس نیاز به آپدیت نداشت از این فایل استفاده نکنید . 
اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیزماجرا جویی

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:39 | mohamad |


Battlefield-Bad-Company-2.jpg

یکی از سبک های پرطرفدار بازی های رایانه ای ، سبک اکشن این بازی ها می باشد که این سبک با توجه به محیط هیجان انگیزی که در بازی حاکم می باشد و ویژگی سرگرم کننده ای که دارا می باشد همواره رضایت مخاطبان خود را جلب کرده است. یکی از بازی هایی که در این سبک توسط شرکتی محبوب در سال 2008 تولید شد ، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد که این بازی به یکی از بازی های محبوب سال تبدیل شد ، نام این بازی زیبا و گرافیکی با سبک اکشن Battlefield : Bad Company بود که توسط شرکت معروف Electronic Arts انتشار یافت و بسیاری از طرفداران سبک بازی های اکشن را به سوی خود جلب کرد.
در این بازی زیبا که از گرافیک بالایی برخوردار است شما برای گذراندن مراحل بازی و داستان درون مایه بازی باید خدمه های شرکت Bad Company را پیدا کنید و با استفاده از سلاح های مختلف و وسایل تقلیه مختلف از جان خود دفاع کنند تا به هدف و پایان ماجرای بازی دست یابید.
هم اینک کمپانی EA Digital Illusions نسخه دوم این بازی را برای طرفداران خود منتشر کرده که از نظر گرافیک و سبک ویژه بازی پیشرفت زیادی داشته است که پیشنهاد می کنیم که نسخه دوم این بازی محبوب را تجربه کنید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:37 | mohamad |
tunnel-rats-large.jpg
بازی Tunnel Rats یکی از بازی های زیبای منتشر شده در سبک اکشن می باشد که این بازی از محیط بسیار هیجان انگیز و جذابی برخوردار است که این بازی از درون مایه و داستانی اکشن ساخته شده که در این بازی شما نقش اول این بازی را ایفا می کنید که باید در یک تونل تاریک و مخوف ، دشمنان خود را با استفاده از سلاح های متفاوت و اسلحه هایی که در بازی در اختیار شما قرار داده می شود از پیش رو بردارید و در بازی به جلو پیشروی کنید.
در این بازی قسمت زیادی از بازی را در میان تاریکی های موجود در تونلی که بر سر راه شما قرار می گیرد و مواجه با دشمنان و از بین بردن شما سپری می شود که همین امر ، نقش زیادی را در جذاب بودن و هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این بازی ایفا می کند. سبک اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای بوده ، که در این بازی با توجه به روح ماجرایی هیجان انگیزی که در فضای بازی حاکم هست ، و شخص اول داستان که شما نقش او را بر عهده دارید و باید با دقت و تمرکز بر بازی بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. همانطور که در بازی Tunnel Rats شما در نقش اول تک تیرانداز قرار دارید و با سلاح هایی که با پیشرفت در بازی بدست می آورید ، در بازی پیشرفت کرده و بیشتر قدرت عمل را در دست بگیرید. هم اکنون بازی زیبای Tunnel Rats را با لینک مستقیم جهت دریافت شما کاربران عزیز ، در سایت میهن دانلود قرار می دهیم و امیدواریم از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید.

موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 12:25 | mohamad |

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

 

 


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
دو شنبه 11 شهريور 1392 | 11:29 | mohamad |

http://vatandownload.com/img/dlarchive/gow.jpg

بازی:God Of War II
سازنده: SCEA
ناشر:SCEA
سبک: Action Adveture
امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.

داستان:
کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد. 

برای مشاهده توضیحات کامل و عکس های فوق العاده بازی به ادامه مطلب بروید.

کراتوس به وسیله اسلحه جدیدش موفق شد مچسمه را از بین ببرد.اما دست این غول عظیم الجثه در حال سقوط بر روی کراتوس افتاد و او را که دیگر هیچ یک از قدرت های سلبق خود را نداشت به سختی مجروح ساخته و در مقابل لشکریان اسپارتا نقش زمین نمود.در حالی که کراتوس تلو تلو خوران به سمت شمشیرش در حال حرکت بود،زئوس ظاهر شد و BladeOfOlympus پرقدرت شده را در اختیار خود گرفت.ظاهرا از آنجا که آتنا از توقف وحشی گری و خشونت کراتوس انصراف داده بود،خود زئوس مجبور شده بود شخصا وارد عمل شود.او به کراتوس در آخرین لحظات شانس دیگری داد که تا ابد مطیعش بوده و به او خدمت کند.اما کراتوس نپذیرفت و زئوس با فریاد"تو هرگز فرمانروای الیمپوس نخواهی شد"با ضربه ی شمشیر سینه ی کراتوس را شکافت و او را کشت.
در حالی که کراتوس برای دومین بار به سمت Hades سقوط می کرد،کمک غیر متظره ای دریافت کرد:Gaia مادر زمین.کسی که گویا تمام مدت مراقب و نظاره گر کراتوس بوده.او زخم های کراتوس را التیام می بخشد و به او می گوید اگر می خواهد سرنوشت را تغییر دهد،باید در جستجوی سه خواهر سرنوشت باشد...


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشنهیجان انگیز

ادامه مطلب
یک شنبه 10 شهريور 1392 | 20:46 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی کانتر (2012) ، به همراه تمام نقشه ها و امکان بازی آنلاین - Counter Strike 2012 + Maps & Online Play

 

 

کسی هست که معروف ترین بازی تحت شبکه در دنیا را نشناسد ؟ بازی محبوب Counter Strike که در ایران به کانتر معروف است، از همان سال 2004 که برای اولین بار عرضه شد تا امروز که نسخه 2012 آن آماده شده است، همیشه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های کامپیوتری بوده است.

 

نسخه ای که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم، به صورت تک نفره با Bot ها، و همچنین به صورت آنلاین قابل انجام است.

 

بازی خور های عزیز ! سرزمین دانلود معرفی می کند : کانتر 2012 به همراه تمام نقشه ها و آپدیت ها !


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 5:38 | mohamad |

دانلود بازی کانتر (نسخه جدید مخصوص شبکه های Lan و گیم نت) - Counter Strike Source v.34

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

(آپدیت 18-4-91) : راهنمای بازی با سرورهای آنلاین اضافه شد.

بالاخره انتظار به پایان رسید و با توجه به قولی که به کاربران سایت داده بودیم، جدیدترین نسخه کانترمخصوص بازی تحت شبکه را به شما تقدیم می کنیم.

 

Counter Strike Source v.34 حاوی آخرین آپدیت ها، نقشه ها، افکت های صوتی و گرافیکی، و لباس های جدید است.

 

این نسخه که مخصوص بازی گروهی تحت شبکه و بدون نیاز به اینترنت میباشد، برای شبکه های Lan خانگی و اداری، و همچنین گیم نت ها قابل استفاده است. حتی اگر میخواهید به تنهایی هم بازی کنید، میتوانید توسط همین نسخه یک سرور مجازی بسازید و 2 تیم از بازیکنان کامپیوتری (Bot) ایجاد کنید و از بازی لذت ببرید.

 

حتی اگر یک شبکه کوچک داشته باشید و تعداد بازیکنان شما کم باشد، (مثلا فقط 2 یا 3 نفر باشید) ، باز هم میتوانید به هر تیم تعدادی بازیکن کامپیوتری اضافه کرده و اوج هیجان در یک بازی چند نفره را تجربه کنید.

 

این نسخه برای اولین بار توسط سرزمین دانلود ارائه شده و به کلیه علاقمندان بازی محبوب کانتر تقدیم میشود.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:41 | mohamad |

جدیدترین نسخه از بازی کانتر استریک سورس (آپدیت June 2012 اورجینال) - Counter Strike Source v70

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

به دنبال ارائه نسخه های مختلف از بازی کانتر در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب جدیدترین نسخه استاندارد از بازی کانتر استریک سورس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، آپدیت کانتر 2012 بوده و بر اساس نسخه اورجینال کمپانی ValvE میباشد. یعنی نقشه های متفرقه حذف و باگ های آن برطرف شده است.

 

بازی Counter Strike Source v70 که جدیدترین نسخه از سری بازی های کانتر سورس میباشد، هم به صورت تک نفره (با بازیکنان کامپیوتری)، و هم به صورت گروهی تحت شبکه Workgroup قابل انجام است.

 

توجه : این نسخه از بازی کانتر، برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، توسط سرزمین دانلود منتشر میشود.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:40 | mohamad |

دانلود بازی کانتر سورس (نسخه آویارا) - آپدیت 17 ژانویه 2012

Counter Strike Source 1.0.0.69 AviaRa Edition

 

 

 

 

در این مطلب، باز هم نسخه جدید و متفاوتی از بازی کانتر را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه که تا کنون در هیچ کدام از سایت های فارسی زبان معرفی نشده است، نسخه AviaRa نام دارد. این نسخه از بازی کانتر، منطبق بر Counter Strike Source بوده و تا تاریخ 17 ژانویه 2012 آپدیت شده است.

 

توسط نسخه کانتر آویارا، میتوانید به سرورهای آپدیت شده ی آنلاین NoSteam متصل شده و بازی کنید. همچنین امکان بازی تک نفره و گروهی تحت شبکه Lan وجود دارد.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:39 | mohamad |

دانلود بازی کانتر سورس - آپدیت 11 می 2012 (نسخه استروگینو)

Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition

 

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت سرزمین دانلود به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:37 | mohamad |

دانلود تریلر رسمی بازی Counter Strike. Global Offensive

 

 

در حالی که کمپانی ValvE تاریخ انتشار رسمی بازی Counter Strike: Global Offensive را 21 آگوست 2012 اعلام کرده است، اما به نظر نمیرسد که این بازی زودتر از 30 آگوست به صورت عمومی منتشر شود.

 

فردا 21 آگوست است و باید منتظر بود. احتمالا ValvE در مرحله اول، این بازی را در اختیار سایت های Review و اعضای VIP خود قرار خواهد داد تا خود را برای واکنش کاربران آماده کند. البته پیش از این (تقریبا 1 ماه پیش) نسخه بتای این بازی در اختیار تیم های مختلف تست در سراسر دنیا قرار گرفته بود تا اشکالات آن مشخص و برای نسخه نهایی برطرف شود. نسخه بتا طبق انتظار لو رفت و در برخی از سایت ها برای دانلود قرار گرفت. اما به دلیل اینکه نیاز به فعال سازی از طریق Steam داشت خیلی فراگیر نشد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، فیلم معرفی (تریلر) رسمی بازی کانتر استریک: گلوبال آفنسیو را برای شما آماده کرده ایم.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
دو شنبه 21 مرداد 1392 | 10:35 | mohamad |

دانلود نسخه جدید بازی رزیدنت اویل

Resident Evil Revelations

 

 

 

 

مجموعه بازی های Resident Evil جزو معروف ترین و محبوب ترین بازی ها برای کنسول های مختلف هستند. اولین نسخه این بازی تقریبا 16 سال پیش و برای کنسول Sony Play Station عرضه شد و همه را میخکوب کرد!

 

داستان مهیج و جذاب، معما های فکری مختلف، سیستم کنترل بازی، و صحنه های ترسناک و شوک دهنده، از جمله خصوصیت های اصلی مجموعه بازی های رزیدنت اویل هستند. این بازی به سرعت محبوب شد. تا جایی که برخلاف روال معمول که بازی ها را از روی فیلم های معروف میسازند، در این مورد بازی آنقدر معروف شد که از روی آن فیلم سینمایی ساخته شد.

 

اما طرفداران دو آتشه رزیدنت اویل چندان دل خوشی از نسخه های 4 و 5 این بازی نداشتند. آنها که هیجان زیادی را در 3 قسمت اول این بازی تجربه کردند، از نسخه های 4 و 5 بازی راضی نبودند.

 

اما سرانجام کمپانی Capcom به وعده خود عمل کرد و نسخه جدیدی از این بازی را منتشر کرده که همه را غافلگیر کرده است.

 

نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، با نام Resident Evil Revelations منتشر شده و قطعا همه را میخکوب خواهد کرد. چه طرفدارن قدیمی این بازی که منتظر یک نسخه پر هیجان شبیه به نسخه های 1 تا 3 بودند، و چه آنهایی که به تازگی با این بازی آشنا شده اند.

 

روایت اصلی بازی، همان است که بود. یعنی درگیری با موجوداتی عجیب و غریب از نسل زامبی ها. ماجرای نسخه جدید بازی رزیدنت اویل، در یک فاصله زمانی بین نسخه 4 و 5 اتفاق میفتند.

 

بعد از گم شدن کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جسیکا در پایان قسمت چهارم، اکنون جیل والنتین (Jill Valentine) و یک شخصیت حدید به اسم پارکر لوسیانی (Parker Luciani) ماموریتی جدید برای پیدا کردن آنها را آغاز کرده اند. این دو به آخرین جایی که کریس و جسیکا آنجا بودند (کشتی SS Queen Zenobia) رفته و به دنبال آنها میگردند. (اگر فیلم های رزیدنت اویل را دنبال کرده باشید، حتما این کشتی عظیم را در پایان قسمت چهارم به خاطر دارید)

 

تمام کارکنان این کشتی تبدیل به هیولاهایی از نسل زامبی ها شده اند. پس برای یک ماموریت سخت آماده باشید!

 

بازی Resident Evil Revelations به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید نسخه کرک شده آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


موضوعات مرتبط: کامپیوتراکشن

ادامه مطلب
یک شنبه 20 مرداد 1392 | 15:29 | mohamad |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد